تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814913815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت ناجیان در 166 شناگاه/ حوادث جنگل در مازندران افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران ولی پور:
فعالیت ناجیان در 166 شناگاه/ حوادث جنگل در مازندران افزایش یافت
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، فعالیت سه هزار امدادگر در طرح تابستانه، راه اندازی مرکز تخصصی قلب و عروق در بابل، اجرای طرح امداد و نجات ساحلی و فعالیت ناجیان در 166 شناگاه را از جمله خدمات جمعیت برشمرد.



به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ولی پور پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت: مرکز درمانی تخصصی قلب، عروق و چشم پزشکی در شهرهای بابل و بهشهر با سه میلیارد تومان هزینه در هفته دولت راه اندازی می شود. وی با اشاره به طرح تابستانه هلال احمر گفت: شش هزار امدادگر و جوان آموزش دیده در طرح تابستاته فعالیت دارند و امداگران آموزش دیده در 16 پست امداد و نجات فعالیت می کنند. ولی پور با اشاره به اجرای زودهنگام طرح امداد و نجات تابستانه به دلیل حضور گسترده مهمانان گفت: اجرای طرح تابستانه هلال احمر مازندران از خرداد ماه امسال در سطح استان آغاز شد. ولی‌پور به فعالیت هلال احمر مازندران در سواحل مازندران نیز اشاره کرد و افزود: با درخواست استانداري مازندران، هلال احمر در 44 منطقه و122نقطه «شنا ممنوع» فعالیت گسترده‌ای را درجهت پيشگيري و كاهش غريق در دستور کار خود قرار داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اینکه در بحث کاهش غریق نیاز به فرهنگ‌سازی مناسب داریم، بیان داشت: براساس آمارهاي موجود میزان غریق در استان مازندران نسبت به سنوات گذشته کاهش یافت كه اين مهم محصول همكاري و تعامل موثر همه دستگاههاي اجرايي و ذيربط در طرحهاي ساماندهي سواحل است.

این مسئول به فعالیت روزانه 600 امدادگر هلال احمر استان مازندران اشاره کرد و گفت: 200 نفر از امدادگران هلال احمر به صورت روزانه در کنار دریا و 400 نفر نیز پايگاههاي امداد جاده اي و محورهاي مواصلاتي فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به انجام1391عمليات امدادي و امدادرساني به 10هزار مصدوم از 13خرداد سالجاري تا كنون گفت: انتقال 673 مصدوم به مراكز درماني و ارائه خدمات درمان سرپايي به هشت هزار و 494 نفر از ديگر خدمات ارائه شده  جمعيت هلال احمر استان بوده است.

این مسئول به توزیع بیش از 24 هزار و 869 بسته فرهنگی در نقاط مختلف استان اشاره کرد و گفت: بسته‌های فرهنگی توسط هلال احمر، ارشاد، میراث فرهنگی و ورزش و جوانان مازندران توزیع شد.

ولی‌پور درباره افزایش حوادث جنگل در مازندران بعد از تعطیلات عید فطر افزود: بسیاری از افراد به دلیل ناآشنا بودن به جنگل گم شدند که در سال جاری حوادث از این نوع در جنگل نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران به وجود آتش‌سوزی در جنگل‌های مازندران نیز اشاره کرد و گفت: در چند روز گذشته شاهد آتش‌سوزی متناوب در جنگل‌های مازندران بودیم كه عمليات اطفای آن انجام شد.


۱۳۹۳/۵/۲۵ - ۱۲:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن