تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812120924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقديم لايحه منطقه آزاد تجاري بوشهر به مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مرداد ۱۳۹۳ (۹:۵۸ق.ظ)
تقديم لايحه منطقه آزاد تجاري بوشهر به مجلس استاندار بوشهر گفت: لايحه منطقه آزاد تجاري اقتصادي بوشهر که به تصويب هيئت دولت رسيده چند روز آينده با امضاي رئيس جمهور تقديم مجلس شوراي اسلامي مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مصطفي سالاري درنشست روساي آموزش و پرورش استان بوشهر با بيان اينکه معلمان نقش مهمي در آگاهي بخشي جامعه دارند گفت: معلمان براي توسعه دانايي، فرهنگ و فهم جامعه گام برمي‌دارند و ارتقا معيشت مردم نيز در گرو ارتقا کيفيت تعليم و تربيت است.
وي با بيان اينکه توسعه و پيشرفت هر جامعه بستگي به فرهيختگي آنجامعه دارد ادامه داد: جامعه‌اي که انسان‌هاي فرهيخته داشته باشد جامعه‌اي پيشرو است و در اين مسير نقش معلمان مهم و تاثيرگذار است.
استانداربوشهربا بيان اينکه جامعه فرهنگي، سبب توسعه همه جانبه هستند تصريح کرد: با توجه به اينکه معلمان به آموزش جوانان اقدام ورزند به همين سبب اهميت و نقش معلم غيرقابل انکار است.
سالاري با بيان اينکه آموزش و پرورش همه نوع آموزش به انسان ارائه مي‌دهد افزود: در بحث آموزش بايد به اخلاق حسنه، ديني، اخلاق مداري، راستگويي، درستکاري، امانتداري و وجدان کاري توجه شود.
وي با اشاره به اينکه جوانان و نوجوانان جامعه محصول کار معلمان است بيان کرد: اهميت کار معلمان تنها در کسب معدل‌هاي بالا به وسيله دانش آموزان نيست بلکه هرآنچه درجامعه مي‌بينيم محصول کار معلمان است.
استاندار بوشهر با اشاره به اينکه استان بوشهردر بخش نيروهاي فني تخصصي با مشکل مواجه هستيم گفت: با توجه به اينکه امروز در بخش نيروي انساني فني و متخصص با مشکل مواجه هستيم بايد در تربيت نيروهاي انساني با کيفيت بالا در رشته‌هاي فني اقدام شود.
سالاري با اشاره به اينکه استان بوشهر داراي ظرفيت‌هاي مهم اقتصادي است تصريح کرد: استان در بخش کشت خارج از فصل ظرفيت‌هاي خوبي دارد که براي توسعه اين بخش تدارکات لازم براي صادرات صيفي‌جات به کشورهاي همسايه خليج فارس انجام شده که تحقق اين مهم سبب افزايش درآمد کشاورزان مي‌شود.
وي با اشاره به اينکه لايجه منطقه آزاد تجاري و اقتصادي بوشهر به تصويب هيئت دولت رسيده گفت: اين لايحه تا چند روز آينده با امضا رئيس جمهور تقديم مجلس شوراي اسلامي مي‌شود.
استاندار بوشهر با بيان اينکه مکان يابي براي ايجاد منطقه آزاد بوشهر در لايحه بصورت باز است گفت: محدوده منطقه آزاد تجاري بوشهردرلايحه پيش بيني نشده و پس از تصويب دولت و مجلس برنامه‌ريزي لازم انجام مي‌شود.
سالاري با اشاره به ويژگي‌هاي بندرآزاد تجاري اقتصادي بوشهر گفت: سرمايه‌گذاري در منطقه آزاد تجاري بوشهر داراي امتيازات ويژه‌اي است و داراي معافيت‌هاي خاص است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن