تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819907268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بوشهر منطقه آزاد تجاري مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۵۵ب.ظ)
بوشهر منطقه آزاد تجاري مي شود استاندار بوشهر در يک برنامه تلويزيوني در سيماي مرکز بوشهر ابعاد مختلفي که منجر به تصويب منطقه آزاد تجاري بوشهر در جلسه شوراي عالي مناطق آزاد تجاري‌ـ‌صنعتي و ويژه اقتصادي شد را اعلام کرد .
به گزارش خبرگزاري موج، استاندار بوشهر در يک برنامه تلويزيوني در سيماي مرکز بوشهر ابعاد مختلفي که منجر به تصويب منطقه آزاد تجاري بوشهر در جلسه شوراي عالي مناطق آزاد تجاري‌ـ‌صنعتي و ويژه اقتصادي شد را اعلام کرد.
مصطفي سالاري گفت: جايگاه استان بوشهر در تجارت خارجي در دوره زنديه در بهترين شرايط بود که در دوران پهلوي با تقويت ديگر بنادر سير نزولي براي بنادر بوشهر آغاز شد .استان بوشهر تنها استان ساحلي در جنوب کشور است که فاقد بندر آزاد تجاري است .
وي ادامه داد: در بنادر آزاد تجاري با معافيت پرداخت حقوق گمرکي و صدور رواديد در فرودگاه امکان جذب سرمايه گذاران خارجي قوت مي گيرد .
استاندار بوشهرافزود: در اين بنادر آزاد تجاري امکان تجارت با کشورهاي خارجي قوت مي گيرد که مهمترين نياز اين ينادر آزاد تجاري داشتن زيرساخت هاي صادراتي و امکان توليدات براي صادرات است که نقش تعيين کننده اي در ميزان اشتغال استان دارد.
اين مقام مسئول تصريح کرد: در کارگروه هايي که منجر به اخذ تاييد شوراي عالي مناطق آزاد تجاري‌ـ‌صنعتي و ويژه اقتصادي براي منطقه ازاد تجاري بوشهر شد بر خواسته و مطالبات مردم استان براي داشتن چنين منظقه اي در کنار ساير پتانسيل هاي استان اصرار کرده ايم . کارکرد اصلي قريب به 80 درصدي درمناطق آزاد تجاري به توليدات صنعتي با خاصيت صادرات بر مي گردد.
مصطفي سالاري اضافه کرد: امکان ايجاد منطقه آزاد تجاري در شهر بوشهر امکان پذير نيست . ماهيت مناطق ازاد تجاري بدين گونه است که به دليل وجود گمرک و نوع ورود و خروج مردم بايد در خارج از مرکز شهر قرار گيرد ضمن اين که منطقي نيست منطقه ازاد تجاري در مرکز استان و شهر بوشهر قرار گيرد که نقش تورم زايي در بخش هاي مسکن و خدمات بر جاي گذارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن