تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804374397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پژوهشگر سیاسی: راه شهدای انقلاب اسلامی، مکتب دفاعی مقاومت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پژوهشگر سیاسی: راه شهدای انقلاب اسلامی، مکتب دفاعی مقاومت است اصفهان – ایرنا – پژوهشگر سیاسی با اشاره به پیروزی های مقاومت اسلامی بعد از انقلاب اسلامی ایران، گفت: راه شهدای انقلاب اسلامی به مکتب دفاعی مقاومت تبدیل شده است.


به گزارش ایرنا، محسن نصری پنجشنبه شب در آیین شب شعر غزه در ˈآتش و خونˈ، در اصفهان افزود: منطقه غرب آسیا به عنوان مهد تمدن های بزرگ، مهد ظهور ادیان الهی، مرکز انرژی و چهار راه ارتباطی جهان همواره مورد توجه ویژه بوده است به گونه ای که آن را به هارتلند و قلب زمین تبدیل کرده است.
وی ادامه داد: شکل گیری انقلاب اسلامی ایران و رشد بیداری اسلامی از این منطقه نیز بر اهمیت جایگاه این منطقه افزوده است و هر روز اخبار این منطقه در راس اخبار سیاسی جهان قرار دارد.
این استاد دانشگاه اظهار کرد: جهان سلطه تلاش بسیاری دارد با تسلط بر منطقه خاورمیانه بتواند بر جهان حکومت کند و از منابع اقتصادی موجود در این منطقه و به ویژه ذخایر انرژی بهره مند شود.
وی رژیم صهیونیستی و رژیم پهلوی را دو بازوی استکبار برای حضور در این منطقه معرفی کرد و افزود: در سال 1948 رژیم صهیونیستی و در سال 1951 با کودتای 28مرداد رژیم پهلوی در این منطقه شکل گرفت تا ژاندارم غرب باشند.
نصری با تقسیم عمر نکبت بار 70ساله رژیم صهیونیستی، گفت: در 35 سال اول آن که مقارن با دوره پهلوی در ایران بود، این رژیم در تمام جنگ ها اعم از جنگ های 1948، 1973 و 1978 پیروز شد.
وی خاطر نشان کرد: توانایی رژیم صهیونیستی به گونه ای بود که در جنگ شش روزه خاک چهار کشور را در مدت شش روز اشغال کرد.
این محقق سیاسی به شکل گیری انقلاب اسلامی ایران در سال 57 اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران یکی از بازوهای استکبار و رژیم صهیونیستی را در منطقه از بین برد به گونه ای که مناخیم بگین آن را زلزله سیاسی تعبیر کرد.
وی به تبلور ارزشهای دینی در عرصه دفاعی در ایران اشاره کرد و ادامه داد: این الگو به سرعت به جهان اسلام تسری یافت و بعد از عملیات بیت المقدس، حزب الله لبنان با حضور شهید متوسلیان در این منطقه پایه گذاری شد.
نصری گفت: سال 2000اولین شکست رژیم صهیونیستی با فرار از سرزمین های اشغالی لبنان که 22 سال در اشغال آنها بود، شکل گرفت.
وی افزود: سه ماه بعد از آن انتفاضه دوم در فلسطین آغاز شد و شارون به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد صد روزه انتفاضه را از بین خواهد برد.
وی ادامه داد: در سال 2005 عقب نشینی دوم از خاک غزه صورت گرفت و این منطقه نیز بعد از 40 سال اشغال از حضور اشغالگران پاک شد.
این کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل گفت: در سال 2006 رژیم صهیونیستی به قصد نابود کردن حزب الله به لبنان حمله کرد ولی مقاومت حزب الله کار را به جایی رساند که ارتش چهارم جهان زمین گیر شد و حتی روستای مرزی ˈبیت جبیلˈ را نتوانست اشغال کند.
وی اظهار کرد: در ابتدای این جنگ رایس وزیر امور خارجه امریکا از درد زایمانی برای تولد خاورمیانه جدید بدون حزب الله سخن می گفت ولی کمتر از 30 روز از جنگ نگذشته بود که رژیم صهیونیستی دست ها را بالا برد و از سازمان ملل تقاضای آتش بس کرد.
وی اظهار کرد: پس از شکست دشمن در جنگ 33 روزه، شکست دشمن در جنگ 22 روزه و هشت روزه رقم خورد و امروز نیز مقاومت طعم شکست را به این رژیم چشانده است.
نصری با بیان اینکه آیه 82 سوره مائده بدترین دشمنان اسلام را صهیونیست معرفی می کند، افزود: موشه دایان در سال 1948 پس از پیروزی در جنگهای شش روزه اعلام کرده بود این پیروزی به تلافی خیبر است.
وی تصریح کرد: کینه صهیونیست با جهان اسلام 1400 ساله است و امروز الگوی مقاومت کربلایی و عاشورایی رژیم صهیونیستی را با ادعای ارتش چهارم جهان به ذلت انداخته است.
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمن از تجهیزات نظامی مردم غزه، حزب الله و ایران نمی ترسد بلکه ایمان قوی و تفکر شهادت طلبی این مردم دشمن را به هراس انداخته است.
در مراسم شب شب ˈغزه در آتش و خون 12 نفر از شعرای به نام اصفهان اشعار خود را در زمینه دفاع از مردم غزه و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی قرائت کردند و سرودی به زبان انگلیسی توسط جمعی از دانش آموزان اصفهانی در حمایت از مردم غزه و کشتار کودکان بی گناه غزه خوانده شد.
همچنین سه نفر از خانواده های شهدای غزه نیز در این مراسم سخنرانی و از حمایت های رهبری، دولت و ملت ایران قدردانی کردند./7134/پ/ 607



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن