تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805164288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خون ارزشمند شهدایی چون بابایی انقلاب را بیمه کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین حجت الاسلام حسنی:
خون ارزشمند شهدایی چون بابایی انقلاب را بیمه کرده است
قزوین- خبرگزاری مهر: قام مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: عزت و عظمت امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدایی چون بابایی است که انقلاب اسلامی را نیز بیمه کرده است.



به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت بیست وهفتمین سالگرد شهادت سرتیپ خلبان عباس بابایی مراسم یادبودی عصر پنجشنبه با حضور حجت الاسلام سید حبیب الله حسنی قام مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، امیر سرتیپ حبیبیان مدیر حفاظت اطلاعات ارتش، مرتضی روزبه استاندار، حجت الاسلام محمد حسن باریک بین امام جمعه موقت قزوین، سید مرتضی حسینی، داود محمدی و روح الله عباسپور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرزندان شهید بابایی، سید علی ذاکبر نکویی زهرایی اولین استاندار قزوین و جمع کثیری از مسئولان استانی در حسینیه امامزاده حسین قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام حسنی در این مراسم گفت: امسال در بیست و هفتمین سالگرد عروج شهید بابایی یاد فرزند دلاوری را زنده نگه می داریم که با رشادت خود الگویی از ایثار را ارائه کرد.

وی افزود: امروز همه مدیون انسانهای والامقامی چون شهید بابایی و باکریها هستیم که اگر جانفشانی نکرده بودند امروز انقلابی نداشتیم تا هم خود به آن افتخار کنیم و هم پشتیبان و الگوی دیگر ملتها باشیم.


حسنی بیان کرد:انقلاب اسلامی ایران بر خلاف انقلاب های حکومتی که با کودتای ارتش و مردم شکل می گیرد و تفکر عقلانی ندارد برخواسته از مکتب و دارای ایدئولوژی است که از اندیشه های امام راحل نشات گرفته و در قلوب مردم جای دارد.

حجت الاسلام حسنی تصریح کرد: انقلابی که در قلبهای مردم جا داشته باشد براحتی دچار تزلزل نمی شود و دشمنان بدانند ایران اسلامی با بادهای استکباری به لرزه در نخواهد آمد.

وی با طرح این سوال که چرا امروز دنیا فقط با جمهوری اسلامی سر جنگ دارد و با دیگر کشورها کاری ندارد اظهارداشت: چون انقلاب اسلامی بر پایه حق بنا شده و نمی خواهد ظالم و استکبار در جهان حاکمیت پیدا کند.

قام مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یادآورشد: پس از پیروزی انقلاب دشمنان استکباری تلاش کردند با حمایت از صدام جنایتکار به نظام اسلامی و ملت ما آسیب بزنند اما دلاورمردانی چون شهید بابایی و دیگر افسرانی که برخی از آنها نیز در این مراسم حضور دارند اجازه ندادند تا استکبار به اهداف خود دست یابد. شناخت انقلاب مهمترین وظیفه نسل جوان

حسنی گفت: امروز امنیت، عزت، آسایش، استقلال کشور مرهون خون شهداست و باید همواره قدردان آنها باشیم و با برگزاری یادواره ها یادشان را گرامی بداریم.

وی اضافه کرد: با نگاهی به وضعیت امنیتی کشورهای همسایه و آشوب هایی که در آنها ایجاد شده و همه توطئه های استکبار به سرکردگی آمریکاست وضعیت اسفبار منطقه کاملا مشهود است اما به لطف شهدا، رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم و آمادگی نیروهای مسلح دشمنان قادر به تهدید ما نیستند.

این مسئول گفت: وظیفه مهم امروز همه ما شناخت انقلاب مکتبی از نگاه ولایت فقیه است و اگر با معرفت دینی پشت سر رهبری به عنوان بهترین هدایت گر قرار گیریم انقلاب ما بیمه خواهد شد. شهید بابایی شخصیتی فراملی است

در ادامه مرتضی روزبه استاندار قزوین با گرامیداشت شهید بابایی گفت: بابایی یکی از شاخص ترین و برجسته ترین شهدای تاریخ ایران است که در قبل و بعد از انقلاب نقش ارزنده ای ایفا کرده است.

وی افزود: هر چقدر به شخصیت شهید بابایی نزدیک می شویم ابعاد تازه تری از این شهید برای ما روشن می شود که بیانگر اخلاص و جایگاه والای وی است.

استاندار بیان کرد: بابایی امروز دیگر یک شخصیت استانی نیست بلکه آوازه ای ملی و جهانی دارد و موجب افتخار ایران اسلامی است. شناخت راه و رسم شهدا برای جوانان ضروری است نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هم در این مراسم اظهارداشت: جوانان کشور باید با شناخت بیشتر نسبت به شهدای والا مقام برای زندگی خود الگویی عملی پیدا کنند تا در مسیر پر فراز و نشیب عصر کنونی دچار انحراف نشوند.

وی افزود: شهید بابایی در اخلاص، شجاعت، تقوی، ساده زیستی، مدیریت و پایبندی به ولایت شخصیتی بی نظیر است و حتی از نوشتن وصیت نامه در برابر شهدا شرمساری می کند که بیانگر اوج روحیه ایمانی این شخصیت ارزشمند است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصریح کرد: همه ما نسبت به شهدا مدیونیم و برای ادای وظیفه باید شهدا را بشناسیم و در مسیر ارزشهای آنها گام برداریم.

نصیری یادآورشد: مقام رهبری بارها از شخصیت والای شهید بابایی تجلیل کردند و جوانان لازم است با مطالعه زندگی این شهید در صیانت از ارزشها نقش خود را ایفا کنند.

در این مراسم شرکت کنندگان پس از حضور در مزار شهید بابایی با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه نسبت به شهید ادای احترام کردند.


۱۳۹۳/۵/۱۷ - ۱۱:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن