تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819827484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز جهانی قدس یادگار ارزشمند بنیان گذار انقلاب اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob روز جهانی قدس یادگار ارزشمند بنیان گذار انقلاب اسلامی است دهدشت- ایرنا- فرماندار کهگیلویه روز قدس را یکی از روزهای به یادمادنی ماه مبارک رمضان خواند و گفت: روز قدس یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) به لحاظ انسجام ملت های آزاده دنیا یک روز تاریخی است.


ابراهیم جعفری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کشتار بی رحمانه مردان، زنان و کودکان فلسطینی افزود: روز قدس امسال متفاوت و پرشورتر ازسالهای گذشته برگزار می شود.
وی پیامدهای کشتار کودکان فلسطینی را به عنوان یک فاجعه ضدبشری در افکارعمومی دنیایادآور شدو اظهارکرد: روز قدس فرصت مناسبی برای اتحاد و همدلی بیشتر ملل جهان در حمایت از فلسطینیان است.
وی ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و کشتار مردان، زنان وکودکان مظلوم فلسطینی در ماه ضیافت الهی تصریح کرد: مردم شریف و شهید پرور شهرستان کهگیلویه همراه با مردم سایر شهرهای ایران اسلامی وکشورهای مسلمان با حضور یکپارچه خود در یوم الله قدس صدای خود را به گوش جهانیان و حامیان دروغین حقوق بشر خواهند رساند.
مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در دهدشت از فلکه مرکزی به سمت مصلی نماز جمعه تعیین شده و راهپیمایی از ساعت 11 و30 دقیقه صبح آغاز می شود.

7531/671

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن