تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819447749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگاران در آگاه سازی مردم نقش کلیدی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خبرنگاران در آگاه سازی مردم نقش کلیدی دارند گناوه- ایرنا- جانشین فرمانده بسیج سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه گفت: خبرنگاران درآگاه سازی افراد جامعه نقش کلیدی و اثرگذاری دارند.


به گزارش ایرنا، سرهنگ عابدین عباسی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان افزود: امروز درعصر ارتباطات خبرنگاران نقش محوری ایفا می کنند و با انتقال سریع اخبار، جوامع را از مهمترین رویدادها جهان در کوتاه ترین زمان مطلع می سازند.
وی با گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست گروه متحجر طالبان در مزار شریف افغانستان افزود: برای ادامه راه این شهید والامقام، خبرنگاران باید حفظ امانت و بیان خواسته های بحق مردم ودفاع از مظلومان را سرلوحه کار حرفه ای خود قرار دهند.
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه با قدردانی از فعالان عرصه خبر این شهرستان افزود: باکوشش خستگی ناپذیر شما خبرنگاران ، این شهرستان همواره در زمینه فعالیت خبری و مطبوعاتی درمقایسه با دیگر شهرستانهای استان بوشهر پیشتاز است.
مسوول خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان گناوه گزارشی از عملکرد وفعالیت دفتر ایرنا درشمال استان بوشهر ارایه کرد.
نعمت اله بهروزی افزود: روابط عمومی سپاه این شهرستان از کارآمدترین روابط عمومی های این شهرستان با رسانه های منطقه بویژه در تعامل با ایرنا است.
وی از برگزاری دست اندرکاران این آیین قدردانی کرد.
در پایان این آیین که اعضای شورای بسیج شهرستان حضور داشتند، از خبرنگارانی که ارتباط مستمر در انعکاس خبری از حوزه بسیج سپاه این شهرستان داشتند، با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد. ک/3
7476/637/539



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن