تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820541910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یگان حفاظت از اراضی دولتی تاسیس می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یگان حفاظت از اراضی دولتی تاسیس می شود شیراز - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با توجه به اهمیت حفظ اراضی دولتی و با هدف پیشگیری از تصرف، یگان حفاظت از این گونه اراضی به زودی تاسیس می شود.


ˈ محمد پژمانˈ، روز چهارشنبه در همایش آموزشی املاک، حقوقی، واگذاری و مالی وزارت راه و شهرسازی در شیراز افزود: مجوزهای لازم برای تاسیس این یگان اخذ شده است و با تاسیس و تجهیز این یگان در زمینه پیشگیری از تصرف اراضی گام بلندی برداشته خواهد شد.
وی، لازمه پیشرفت و عملکرد خوب یک سازمان را اعمال مدیریت خوب ، پایش و برخورداری از سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز دانست و اظهار کرد:باید با کاهش نارسایی ها شاهد ایجاد سازمانی مدرن و پویا باشیم تا هم آموزش تخصصی و علمی محقق و هم از ابزاری مدرن استفاده شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی، کلید موفقیت یک سازمان را نیروی انسانی کارآمد آن دانست و گفت: سازمانی که نیروهای آن از آمادگی فکری و ذهنی و علم و تخصص بالایی بهره مند باشند سازمانی موفق خواهد بود و در این میان مدیران با توجه به نقش ویژه و تعیین کننده شان می توانند زیر مجموعه خود را پیش ببرند.
پژمان، ضمن تاکید بر لزوم توجه ویژه به آموزش کارکنان بیان داشت: این امر اتفاقی نیست و اگر از آن غافل شویم متحمل هزینه های زیادی خواهیم شد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در مورد دعاوی در مراجع قضایی هم گفت: اولویت در این حوزه انجام کار علمی و قانونی است تا هم منجر به اختلاف نشود و هم این که ما بتوانیم در این بخش از توان علمی و تخصصی کسانی استفاده کنیم که بتوانند در مراجع قضایی با استفاده از قدرت ذهنی و فکری خود، حق و مقدمه پذیرش حرف حق ما را فراهم کنند.
پژمان افزود:حل و فصل پرونده های مفتوح برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می کوشیم تا پایان سال 93 این پرونده ها را حل و فصل کنیم.
همایش آموزشی املاک، حقوقی، واگذاری و مالی وزارت راه و شهر سازی که به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی فارس در حال برگزاری است تا فردا (پنجشنبه) در شیراز ادامه دارد.ک/2
678 /679 /1596



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن