تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820283115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نويل: يونايتد اين فصل قهرمان نمي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نويل: يونايتد اين فصل قهرمان نمي شود
گري نويل، مدافع سابق منچستر يونايتد، مي گويد انتظار قهرماني از يونايتد در اولين فصل حضور لوئيس فان خال در ليگ برتر واقع بينانه نيست.

به گزارش "ورزش سه"، گري نويل، مدافع سابق منچستر يونايتد، مي گويد انتظار قهرماني از يونايتد در اولين فصل حضور لوئيس فان خال در ليگ برتر واقع بينانه نيست، اگرچه عدم درگيري يونايتد در رقابت هاي اروپايي به عملکرد اين تيم در ليگ برتر کمک مي کند. او به اسکاي اسپورتس گفت: «تا وقتي دو يا سه بازيکن ديگر به تيم نيايند، فکر نمي کنم انتظار قهرماني در اين فصل واقع بينانه باشد. فصل قبل ليورپول از شنبه تا شنبه بازي نداشت. اين امتياز بزرگي براي يونايتد در اين فصل خواهد بود.»

او ادامه مي دهد: «فان خال مطمئن است که امسال ليگ را فتح مي کند. ولي شما نمي توانيد مربي منچستر يونايتد شويد و نگوييد که آرزو و هدفتان قهرماني در ليگ است.»

نويل همچنين مي گويد يونايتد بايد ليورپول فصل قبل را سرمشق قرار دهد، اما معتقد است قرمزهاي آنفيلد نمي توانند موفقيت فصل قبل را تکرار کنند: «فکر نمي کنم ليورپول قهرمان شود. فصل قبل يک معجزه بود. کسب سهميه ليگ قهرمانان در ليگ برتر، رسيدن به مرحله حذفي ليگ قهرمانان و عملکرد خوب در جام هاي حذفي انگلستان را مي توان براي آنها موفقيت به شمار آورد.»

او مي گويد منچستر سيتي و چلسي شانس اول قهرماني در اين فصل خواهند بود: «آرسنال و يونايتد را فراموش کنيد، چون هنوز نمي دانيم در فصل جديد چه خواهند کرد. به نظر من غلبه بر چلسي و من سيتي کار سختي خواهد بود.»



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook


ارسال نظرات
نام
پست الکترونیک

متن نظر


سه شنبه 1393/05/21 11:41تعداد بازدید: 2,527





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن