تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803019721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون رییس جمهوری:شرکت های دانش بنیان در تحول اقتصادی اثرگذار هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون رییس جمهوری:شرکت های دانش بنیان در تحول اقتصادی اثرگذار هستند کرمانشاه - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: شرکت های دانش بنیان در ایجاد تحول اقتصادی بسیار اثرگذار هستند.


به گزارش ایرنا، ˈسورنا ستاریˈ شامگاه دوشنبه در کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان کرمانشاه، افزود: شرکت های دانش بنیان در افزایش درآمد و اشتغالزایی نقش بسیار مهمی دارند.
وی با تاکید بر اینکه دانشگاه ها باید از حالت فعلی خارج و به عنوان یک کارآفرین ظاهر شوند، بیان کرد: این نهادها باید سهم قابل توجهی از درآمدهای خود را از طریق فروش محصولات شرکت های دانش بنیان کسب کنند نه اینکه منتظر بودجه های دولتی و سایر باشند.
ستاری در ادامه خبر خوبی نیز برای دانشگاه ها داشت و گفت: از این پس هردانشگاهی که به میزان قابل قبولی موفق به فروش محصولات شرکت های دانش بنیان شود معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری از محل صندوق نوآوری و شکوفایی پنج درصد بیشتر از آنچه که به فروش رسانده اند به آن ها پرداخت خواهد کرد.
وی با اشاره به امکانات صندوق نوآوری و شکوفایی، اظهار کرد: امسال هفت هزار تا 10 هزار میلیارد ریال وام از طریق این صندوق پرداخت می شود که ظرفیت خوبی را فراهم می آورد.
ستاری با بیان اینکه دانشگاه و صنعت به صورت مستقیم نمی توانند با هم ارتباط برقرار کنند، یادآور شد: در این میان به حلقه های واسطه ای همچون مراکز رشد، پارک های علم و فناوری، شرکت های دانش بنیان و... نیاز است تا بتوان نتیجه لازم را گرفت.
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری مهمترین هدف سفر خود به کرمانشاه را حل مشکلات شرکت های دانش بنیان عنوان کرد و گفت: پارک علم و فناوری کرمانشاه یکی از فعالترین پارک های کشور است و با تقویت آن می توان مشکلات زیادی از اقتصاد استان حل کرد.
ستاری با اشاره به مشکلاتی که در استان کرمانشاه وجود دارد، گفت: این مشکلات باید در خود استان حل شود و هیچ کس مانند مسوولان آن توان حل آن ها را ندارند در عین حال ما نیز در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هرآنچه که در توان داشته باشیم برای حل این مشکلات به کار خواهیم گرفت.
وی وجود بیش از یکصد هزار دانشجو در کرمانشاه را ظرفیت بسیار مناسبی دانست و گفت: این استان می تواند با استفاده از علم و دانش و تخصص آن ها راحت تر به حل مشکلات خود کمک کند.
شرکت ها و موسسه های دانش بنیان که در قالب خصوصی یا تعاونی فعالیت دارند، به منظور هم افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی (گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری) و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه (طراحی و تولید کالا و خدمات) در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان به ویژه در تولید نرم افزارهای مربوط تشکیل می شوند.
7458/567/591



21/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن