تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819204847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اول رییس جمهوری برای پیگیری طرح های نیمه کاره به کرمانشاه سفر می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون اول رییس جمهوری برای پیگیری طرح های نیمه کاره به کرمانشاه سفر می کند کرمانشاه - ایرنا - عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه از سفر معاون اول رییس جمهوری به این استان در هفته جاری خبر داد که با هدف پیگیری طرح های نیمه کاره انجام می شود.


حجت الاسلام ˈوحید احمدیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هدف اصلی سفر اسحاق جهانگیری به کرمانشاه، پیگیری پروژه های نیمه کاره و مهم استان است که برای بهره برداری با مشکل مواجه شده اند.
وی، عمده پروژه های نیمه کاره استان کرمانشاه را مربوط به سفر رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: با وجود اینکه دفتر مقام معظم رهبری به تمام تعهدهای خود عمل کرده اما سایر نهادهایی که باید به وظایف خود عمل کنند، هنوز این کار را نکرده اند.
حجت الاسلام احمدی یادآور شد: پالایشگاه آناهیتا، کارخانه خودروسازی صحنه، شرکت فولاد و استادیوم 15 هزار نفری از جمله این پروژه ها است که در سفر معاون اول رییس جمهوری به کرمانشاه به وضعیت آنها رسیدگی خواهد شد.
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عمده این پروژه ها عملیات اجرایی آنها آغاز شده یا برای شروع نیاز به دستور ویژه هیات دولت دارد که سفر معاون اول رییس جمهوری می تواند بسیار کارگشا باشد.
وی در پایان تمام مصوبات سفر رهبری به کرمانشاه را کارشناسی شده و دارای قابلیت اجرایی شدن دانست و ابراز امیدواری کرد سفر معاون اول رییس جمهوری به این استان منشاء خیر و برکت باشد و در پرتو آن وضعیت پروژه های نیمه تمام روشن شود.
591/7458/567



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن