تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814250112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزار و 226 تبعه خارجی مقیم خراسان رضوی آموزشهای حرفه ای فراگرفته اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هزار و 226 تبعه خارجی مقیم خراسان رضوی آموزشهای حرفه ای فراگرفته اند مشهد - ایرنا - مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: هزار و 226 نفر از اتباع خارجی مقیم این استان طی سه سال اخیر آموزشهای فنی حرفه ای را فراگرفته اند.


ˈجلال خواب نماˈ روز دوشنبه در جریان حضور رییس نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران و 23 سفیر مقیم تهران، در آموزش اداره آموزش فنی و حرفه ای مشهد افزود: از چهار سال پیش کمیساریا با اداره اتباع و مجموعه فنی و حرفه ای خراسان رضوی برای ارائه خدمات حرفه آموزی به توافق رسیدند.
وی گفت: این توافق بدین معنا نیست که پیش از این اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در این خصوص کاری انجام نداده بلکه از گذشته های دور این مسوولیت احساس و در حد بضاعت نیز ارائه می شده است.
مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی افزود: افغانهای مقیم خراسان رضوی از قدیم برادران و خواهران ما محسوب می شده اند بنابراین اتفاق خاصی نیافتاده است جز این که در چند سال اخیر سازمان ملل احساس مسوولیت بیشتری در این خصوص کرده است.
وی گفت: اتفاق دیگری که از امسال افتاد این است که اجازه یافته ایم از ظرفیت بخش خصوصی برای آموزش اتباع خارجی و پناهندگان مقیم استفاده کنیم.
همچنین عصر امروز رییس نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران و 23 سفیر مقیم تهران از پایگاه بهداشتی فضیلت در منطقه گلشهر مشهد دیدن کردند.
این پایگاه که با همکاری مالی ژاپن، اتحادیه اروپا، وزارت بهداشت ایران، حمایت کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی ساخته شده یکی از پنج مرکز بزرگ بهداشتی شهر مشهد بوده و جمعیتی نزدیک به 570 هزار نفر را تحت پوشش قرار داده است. 99 هزار نفر از این جمعیت را اتباع خارجی تشکیل می دهند.
در این مرکز تمام خدمات سلامت به مهاجرین خارجی اعم از قانونی، غیرقانونی، دارای کارت اقامت و یا فاقد کارت اقامت بطور یکسان و رایگان همانند ایرانیان ارائه می شود.
1922/660



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن