تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 31 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807351506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اداره اتباع خارجی خراسان رضوی خدمات شهروندی را به اتباع خارجی مقیم ارائه می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اداره اتباع خارجی خراسان رضوی خدمات شهروندی را به اتباع خارجی مقیم ارائه می کند مشهد - ایرنا - مدیرکل اداره اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: این اداره کل هر خدمتی را که یک شهروند نیاز داشته باشد به اتباع خارجی مقیم این استان ارائه می کند.


ˈمحمد عجمیˈ روز دوشنبه در جریان حضور رییس کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران و 23 سفیر کشورهای خارجی مقیم تهران، در محل این اداره کل در مشهد افزود: اتباع خارجی مقیم خراسان رضوی اگر دارای فرزند شوند در این اداره برای فرزند تازه متولد شده آنها کارت اقامت جدید صادر می شود.
وی گفت: این فرزند هنگامی که به مرحله ورود به دبستان می رسد توسط اداره اتباع مدرکی دریافت می کند که با آن می تواند در مدرسه ثبت نام کند همچنین اگر در دانشگاه قبول شود مدرکی به وی داده می شود که بتواند در دانشگاه تحصیل نماید.
مدیرکل اداره اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی افزود: برای اشتغال اتباع خارجی نیز با اداره کل کار، در مسائل بهداشتی با اداره بهداشت و در مسائل حرفه آموزی با اداره کل فنی و حرفه ای هماهنگی صورت می گیرد.
وی گفت: خانواده هر پناهنده در این اداره کل پرونده ای به همراه عکس و اطلاعات سرپرست و سایر اعضا خانواده دارد که این اطلاعات در سامانه های رایانه ای اداره کل اتباع و مهاجرین استانداری خراسان رضوی به صورت روزانه به روز می شود.
او افزود: هر پناهنده کارتی به نام ˈکارت آمایشˈ دریافت می کند که اطلاعات این کارت سالی یکبار در این سامانه رایانه ای به روز می شود و این بدان معنا است که اگر در طول سال فرزندی در یک خانواده متولد یا فردی فوت نموده باشد در این سامانه ثبت و ضبط می شود.
مدیرکل اداره اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: همچنین اگر بین دو فرزند از دو خانواده پناهنده ازدواجی انجام شود پرونده این دو نفر از خانواده هایشان جدا شده و پرونده جدیدی برای زوج تشکیل می شود.
وی با اشاره به فعالیتهای مشترک اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی با نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در مشهد نیز اظهارداشت: اگر فرد پناهنده در ایران توسط کمیساریا برای اعزام به کشور ثالث معرفی شود اداره اتباع پرونده وی را مختومه می کند.
عجمی افزود: همچنین پناهندگان افغان که قصد بازگشت داوطلبانه به افغانستان را داشته باشند کارتشان در اداره اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی باطل شده و به دفتر کمیساریا در خروجی دوغارون معرفی می شوند تا کمکهای لازم را دریافت کنند.
وی گفت: کار مشترک دیگر اداره کل اتباع با دفتر کمیساریا در خراسان رضوی رسیدگی به دعاوی و اختلافات بین پناهندگان و حل آنها است و بدین منظور ساختمان مجزایی که شکل ظاهری آن شبیه دادگاه است در نظر گرفته شده است.
او افزود: در کمیته حل اختلاف حقوقی اتباع و مهاجرین خارجی معاون دادستان استان، نماینده حقوقی دفتر کمیساریا و نیز نماینده حقوقی اداره کل اتباع استانداری خراسان رضوی حضور دارند.
وی گفت: به علت سکونت اکثریت پناهندگان خارجی در خراسان رضوی در جامعه شهری این استان ازدواجهایی بین آنان و ایرانیان صورت می گیرد که رسیدگی تبعات حقوقی این ازدواجها در اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی انجام می شود.
او ارتباط با کنسولگریهای افغانستان و عراق، نظارت بر توزیع ارزاقی که توسط سازمانهای بین المللی به پناهندگان اهدا می شود و ابلاغ مجوز شروع کار سازمانهای مردم نهاد اتباع خارجی را از دیگر فعالیتهای اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی عنوان کرد.
اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی با هدف هماهنگی بین همه دستگاههای اجرایی فعال در زمینه پناهندگان، اتباع و مهاجرین خارجی در سال 1375 در زمینی به مساحت 11 هکتار در مشهد آغاز بکار کرد.
1922/660



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن