تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819247582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

السیسی با پوتین در شهر سوچی روسیه دیدار می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خبرگزاری آلمان: السیسی با پوتین در شهر سوچی روسیه دیدار می کند تهران – ایرنا – خبرگزاری ˈد.پ.آˈ آلمان روز دوشنبه خبر داد که رییس جمهور مصر با سفر به روسیه ،با همتای روس خود در شهر سوچی در کنار دریای سیاه دیدار و گفت وگو می کند.


این گزارش به نقل از ˈ ایهاب بدویˈ سخنگوی ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که ˈعبدالفتاح السیسیˈ رییس جمهور مصر امشب با سفر به مسکو در روزهای 12 و 13 ماه اوت (22-21 مرداد) با ˈولادیمیر پوتینˈ همتای روس خود در شهر سوچی در ساحل دریای سیاه دیدار می کند.
وی توسعه روابط دوجانبه روسیه و مصر را از اولویت های مذاکره دو رییس جمهور خواند و افزود: قرار است السیسی و پوتین در این ملاقات درباره موضوعاتی چون اوضاع منطقه خاورمیانه به ویژه تحولات نوار غزه و نیز اوضاع لیبی که پیامدهایی منفی بر امنیت مرزهای غربی مصر داشته است، بحث و تبادل نظر کنند.
به گفته بدوی، دوطرف همچنین قرار است درباره عراق و ضرورت حفظ یکپارچگی این کشور و نیز بحران سوریه و اهمیت دستیابی به راه حلی که یکپارچگی این کشور را حفظ کند، رایزنی نمایند.
رسانام**1378**5981



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن