تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819938876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واحدهای صنعتی تهران باید به شهرک های صنعتی منتقل شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: واحدهای صنعتی تهران باید به شهرک های صنعتی منتقل شوند تهران بزرگ-ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: واحدهای صنعتی قدیمی استان تهران باید به شهرک های صنعتی منتقل شوند تا بتوانند طرح های توسعه ای را دنبال کنند.


علی سلیمانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قانون ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتری اجازه تاسیس واحدهای صنعتی جدید در استان تهران را نداده و صنایع قدیمی هم ناگزیر باید برای استفاده از مزایای طرح های توسعه ای خود به شهرک های صنعتی منتقل شوند.
وی افزود: بنابراین یک واحد صنعتی که می خواهد شرایط تولید و فضای تولید را بهبود و گسترش دهد ناگزیر است به داخل شهرک های صنعتی منتقل شود تا بتواند از مزایای آن بهره مند شود.
سلیمانی با اشاره به این مطلب که دفع فنی زباله های صنعتی و انتقال صحیح پساب ها و پسماند ها در شهرک های صنعتی میسر است، گفت: واحد های مستقر در تهران با انتقال به شهرک های صنعتی ضمن برخوداری از این امکانات می توانند به تولید محصول ادامه دهند بدون نگرانی از آنکه آلودگی ایجاد کنند.
وی با تاکید بر تقویت شهرک های صنعتی از سوی سازمان ها و دستگاه های مرتبط بیان کرد: هرچه مزایای شهرک های صنعتی افزون تر باشد واحدهای بیشتری تمایل خواهند داشت به این شهرک ها منتقل شوند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران عنوان کرد: در استان تهران هرجا بحث آلایندگی های صنعتی مطرح است مربوط به واحدهای خارج از شهرک های صنعتی است، چرا که در شهرک های صنعتی هم سازمان محیط زیست و هم سازمان های دیگر و خود شرکت شهرک ها نظارت دقیق دارند .
سلیمانی گفت: دستگاه های ناظر واحدهای داخل شهرک های صنعتی را رصد می کنند، اما واحد های صنعتی خارج از این شهرک ها را نمی توان نظارت دقیقی داشت و آلوده کننده هستند.
وی بیان داشت: شهرک های صنعتی قبل از آنکه واحد های صنعتی محسوب شوند واحد های حامی محیط زیست به حساب می آیند و در کنار مسایل زیست محیطی مسایل اقتصادی هم دنبال می شود.
سلیمانی با اشاره به این مطلب که شرکت شهرک های صنعتی استان تهران در دو حوزه زیست محیطی و زیرساختی و حوزه نرم افزاری و خدمات فنی و مهندسی به واحد های تولیدی خدمات می دهد، عنوان کرد: تسهیلات، آموزش، خدمات پژوهشی، انواع تورهای آموزشی صنعتی و همین طور بازدید های و نمایشگاه های ارائه محصول خدماتی است که در اختیار واحد های صنعتی قرار می گیرد.
تهرام/9977/ 699



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن