تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820859099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 46 درصد دانش آموزان در هنرستان ها تحصیل خواهند کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تا پایان برنامه پنجم توسعه بیش از 46 درصد دانش آموزان در هنرستان ها تحصیل خواهند کرد سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس پیش بینی های به عمل آمده باید تا پایان برنامه پنجم توسعه بیش از 46 درصد دانش آموزان در هنرستان ها تحصیل کنند.


به گزارش ایرنا، سید محسن حسینی مقدم روز دوشنبه در نشست تخصصی کشوری سرگروه های استانی بهداشت و ایمنی کار در سنندج افزود: در برنامه کیفیت بخشی معاونت متوسطه و فنی و حرفه ای بخشی از اعتبارات کیفیت بخشی به استان ها ارسال شده و اعتبار خاصی نیز به منظور تجهیز هنرستان ها اختصاص یافته است.
او گفت: مجموعه آموزش و پرورش نیاز به استفاده از پتانسیل بیرونی دارد و در همین راستا وزارت آموزش و پرورش با چهار وزارتخانه جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، صنعت و معدن و وزارت کار تفاهم نامه امضاء کرده است و این بیانگر استفاده از پتانسیل بیرون برای ارتقاء کیفیت آموزشی هنرستان ها ست.
وی در ادامه با انتقاد از مشاورین مدارس گفت: مشاوران مدارس و مدیران، اطلاعات درستی در مورد رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش به دانش آموزان ارائه نمی دهند.
حسینی مقدم در پایان گفت: تمام هدف هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای این است که بتوانند بین مغز و دست دانش آموز توانایی ایجاد کنند.
در ادامه این همایش سرگروه های استانی بهداشت و ایمنی کار ادارات کل اموزش و پرورش سراسر کشور گزارش عملکرد سالانه خود را ارائه دادند.
این همایش با هدف ارتقاء سطح بهداشت مربیان، پیش بینی، شناسایی و کنترل خطرات کارگاهی، ترویج فرهنگ بهداشت و ایمنی کار و ایجاد بستر مناسب جهت انتقال دانش و تجربه در هنرآموزان برگزار شد.
در این همایش از کلیه سرگروه های شرکت کننده، سرگروه های برتر، نفرات برتر مسابقات کشوری و نفرات برتر طرح ایمنی ارائه شده به دبیرخانه تقدیر به عمل آمد.ک/2
533/7346



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن