تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813149673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک به ورزش سرمایه گذاری در جهت نشاط اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کمک به ورزش سرمایه گذاری در جهت نشاط اجتماعی است شیراز- ایرنا- شهرداری منطقه شش شیراز گفت :کمک به ورزش نه تنها هزینه نیست بلکه خود یک سرمایه گذاری در راستای پدید آوردن نشاط اجتماعی است .


به گزارش ایرنا ، اسماعیل صالحی عصر یکشنبه در دیدار رییس اداره ورزش و جوانان شیراز افزود: فضای کار ما تعاملی است و در کنار دو ضلع دولتی و خصوصی سرمایه گذار در امر توسعه ورزش ، ما نیز حاضریم سهم خود را ادا کنیم چرا که ورزش را نوعی امر به معروف می دانیم.
شهردار منطقه شش شیراز با بیان اینکه در امر توسعه زیرساختهای ورزشی و گسترش فرهنگ ورزش برداشتن قدمی برای سلامتی و نشاط جامعه حاضر به التماس کردن هم می باشیم .
صالحی ، دیدگاه شهرداری منطقه شش را جامع بیان کرد و گفت :باید در کنار اولویت های فرهنگی ، رفاهی ، خدماتی ، عمرانی ، اعتقادی باید به تعالی جسم و روان نیز توجهی شایانی بشود .
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز هم در این دیدار گفت :بیش از دو هزار نفر در بخش های مختلف هیاتهای ورزشی شیراز مشغول به فعالیت هستند که با استفاده از قابلیتهای ورزشی هیات ها در اماکن عمومی می توان به عنوان اهرمی در جهت افزایش سلامتی اجتماعی استفاده کرد.
حسام زارع مهذبیه با بیان اینکه ورزش ، زیباترین جلوه مشارکت شهروندان است افزود : زندگی ما وقف ورزش است و هدف گسترش و توزیع عادلانه ورزش است.
وی با اشاره به همکاری شهرداری شیراز با حوزه ورزش ، دیدار با شهردار منطقه شش و معلولان و معاونین عمرانی و اجرایی و فرهنگی این منطقه را طلیعه ای برای آشنایی بیشتر با زوایای پنهان توانمندی های نرم افزاری و سخت افزاری ورزش شیراز دانست.
همچنین فرهنگ مهر معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با تقدیر از دیدگاه ورزشی شهرداری منطقه شش گفت : کمک به ورزش ، نوعی توسعه زیرساختهای اجتماعی است.
وی همکاری کردن را قاعده ورزش توصیف کرد که می تواند به قهرمانی که راس هرم ورزش است منتهی شود. ک/2
7374/ 667



20/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن