تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819246834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک هزار میلیارد ریال اعتبار، سالانه برای آسفالت معابر و جاده های استان لرستان هزینه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک هزار میلیارد ریال اعتبار، سالانه برای آسفالت معابر و جاده های استان لرستان هزینه می شود خرم آباد - ایرنا - معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: یک هزار میلیارد ریال اعتبار سالانه برای آسفالت و بهسازی معابر، جاده ها و محورهای ارتباطی استان با توجه به اجرای طرح های عمرانی و نیاز بهسازی مسیرها، هزینه می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمجید کیانپورˈ روز یکشنبه در جلسه شورای فنی استان لرستان، افزود: برهمین اساس و برای استفاده بهینه از اعتبارات هزینه شده، لازم است اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و آزمایشگاه فنی مکانیک خاک استان، نظارت و کنترل بیشتری در خصوص فعالیت مراکز تولید آسفالت و بتن داشته باشد.
وی اظهار داشت: بروز برخی نواقص در اجرای طرح های زیرسازی و آسفالت محورهای ارتباطی استان، موجب هدر رفت سرمایه ، انرژی و توان نیروی انسانی می شود چراکه در صورت عدم نظارت و کنترل بر اجرای این طرح ها، شاهد از بین رفتن آسفالت جاده پس از مدت زمان کوتاهی خواهیم بود.
معاون عمرانی استانداری لرستان با تاکید بر افزایش نظارت بر فعالیت کارخانجات تولید آسفالت در استان، گفت: باید در این زمینه با تخلفات مراکز و کارخانجات تولید آسفالت به منظور استفاده بهینه از منابع و اعتبارات به صورت جدی برخورد شود.
کیانپور تصریح کرد: آسفالت برخی از محورهای ارتباطی و معابر دورن و برون شهری استان لرستان، کمتر
از 20 روز عمر مفید دارند که این امر علاوه بر هدررفت سرمایه، موجب بروز مشکل در تردد افراد و همچنین خطراتی در زمینه حفظ سلامت مردم می شود.
به گفته وی، برهمین اساس، شیوه نامه استاندارد مصالح ساختمانی به عنوان یک ضرورت باید در مدت شش ماه در استان اجرا و بر روند اجرای آن نیز نظارت دقیق شود.
وی در ادامه با تاکید بر ارتقای کیفی طرح های عمرانی استان، گفت: دراین راستان، آموزش کادر نظارتی و نیروی فنی با محوریت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز باید در دستور کار قرار گیرد.
کیانپور همچنین بر اجرای دوره های آموزشی مناسب در استان تاکید کرد و اظهار داشت: تقویم آموزشی یکساله استان لرستان دراین حوزه، از مهرماه امسال تا شهریور 94 تدوین و نتایج آزمون های خروجی این آموزش ها در ارزیابی عملکرد کارکنان تاثیر مستقیم خواهد داشت.
معاون امور عمرانی استانداری لرستان همچنین با بیان اینکه دو هزار پیمانکار در استان لرستان فعالیت دارند، گفت: باید فرصت برابر برای فعالیت تمامی پیمانکاران در استان فراهم شود که با توجه به محدودیت اعتبارات در استان باید از پیمانکاران فعال و توانمند برای اجرای طرح ها استفاده کرد.
کیانپور تخصیص اعتباری پروژه های استان در سال گذشته 18.7 درصد عنوان کرد و افزود: بسیاری از طرح های عمرانی استان لرستان ، به دلیل ضعف در عملکرد پیمانکاران پیشرفت مطلوبی نداشته است.
7269/1625



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن