تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804884698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگاران یکی از محورهای دموکراسی در نظام هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خبرنگاران یکی از محورهای دموکراسی در نظام هستند ملایر- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: خبرنگاران یکی از محورهای دموکراسی در نظام جمهوری اسلامی هستند که در تمامی دوران ها و عرصه های نظام، به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام داده اند.


به گزارش ایرنا ˈمصطفی آزادبختˈ روز یکشنبه در آیین افتتاح رسمی سایت شورای اسلامی شهر ملایر افزود: خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای مردم هستند که موجب پویایی و زنده بودن جامعه شده و جایگاهی بی بدیل و برجسته دارند.
وی نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در هشت سال دفاع مقدس را بسیار مطلوب و ماندگار دانست و اظهار کرد: به طور حتم، اگر فعالیت این قشر زحمتکش و بی ادعای جامعه نبود، نمی توانستیم دلاوری ها و ایثار رزمندگان را در دفاع مقدس ثبت و ضبط و روایت کنیم.
وی حق محوری، حق گویی و حق طلبی را از شاخصه های کار خبرنگاران عنوان کرد و افزود: در نظامی که خدمت می کنید، فعالیت شما باید رنگ و بوی خدایی بگیرد و به دور از الگوگیری از غربی ها، چه الگویی برای شما بالاتر از شهید صارمی که با ایثار و گذشت از یکی از مناطق محروم، جان خود را ایثار کرد.
آزادبخت خطاب به خبرنگاران تاکید کرد: در دولتی که به دوری از فرافکنی و جوسازی مشغول خدمتگزاری است و با حاکم شدن اخلاق، حاشیه ها در حال از بین رفتن است، باید بیش از گذشته دولت تدبیر و امید را حمایت و کمک کنید.
وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید با قلم توانای خود، زحمات و خدمات دولت را خوب منعکس کرده و در جامعه امیدواری ایجاد کنند، چراکه دولت، دولت تدبیر و امید است و با صبر و بردباری در حال رفع مسایل و مشکلات و خدمت بی منت به مردم است.
فرماندار ملایر با اشاره به سیاست های خوب دولت یازدهم تصریح کرد: اثبات حقانیت نظام توسط تیم مذاکره کننده گواهی بر این ادعا است و دولت در هر عرصه ای که وارد شده، موفق عمل کرده است.

**واگذاری چند واحد به رسانه ها و نشریات محلی توسط شهرداری
رییس شورای اسلامی شهر ملایر نیز از اختصاص چند واحد برای فعالیت نشریات محلی و نمایندگی خبرگزاری ها در مرکز شهر خبر داد و گفت: به منظور حمایت و پشتیبانی از فعالیت و خدمات ارزنده اصحاب رسانه در ملایر، از فضاهای شهرداری چند واحد تجاری با اجاره پایین در اختیار نشریات و رسانه های این شهرستان قرار خواهد گرفت.
ˈمحمدرضا تیموریˈ افزود: برای پیشبرد اهداف شورا و توسعه بیشتر شهری، همواره از توان و ظرفیت خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان بهره گرفته و از انتقادات و پیشنهادات آنها نیز در هر زمینه ای استقبال می کنیم.
وی درباره سایت شورای اسلامی شهر ملایر نیز بیان کرد: این سایت شامل معرفی شورا و تاریخچه آن، معرفی اعضای شورا، اهداف و برنامه ها، نظر سنجی در خصوص ارباب رجوع، معرفی شهر ملایر و تاریخچه گردشگری و مکان های دیدنی، ارتباط با اعضای شورا، گالری تصاویر و سایر بخش ها است.
تیموری تاکید کرد: برای افزایش و ارتقای کیفیت این سایت نیازمند کمک و همراهی خبرنگاران هستیم و آنها می توانند در تبادل اخبار و اطلاعات مهم شهرستان از طریق این سایت با ما در ارتباط بیشتر باشند.
شهردار ملایر نیز نقش حوزه رسانه در عرصه اجتماع را بسیار تاثیرگذار دانست و بیان کرد: این امر نقش و وظیفه خبرنگاران را خطیرتر کرده و باید فعالیت آنها در حوزه اندیشه و فکر و اظهار نظر بر مبنای آمار دقیق باشد.
ˈعلیرضا رضاییˈ افزود: فعالیت رسانه های آزاد در جوامع غربی، نشان دهنده این است که شهروندان ابتدا مدنی شده و سپس به دموکراسی روی آورده اند که بر این اساس، رسانه می توانند بیشتر روی مدنی کردن شهروندان برای آشنایی مردم با حقوق و تکالیف خود تلاش کنند.
وی تاکید کرد: هر اندازه تعامل و تعلق خاطر برای پیشرفت کشور بین مسوولان، مردم و رسانه ها بیشتر باشد، به طور قطع، از توسعه بیشتری برخوردار خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سطح ملی، دولتی با دغدغه توسعه و پیشرفت، در سطح استان استانداری با تدبیر و در سطح شهرستان فرمانداری خدوم و با نگاهی عادلانه داریم، این موارد روند توسعه را تسهیل کرده و هم اکنون بسترهای لازم برای رشد و پیشرفت همه جانبه مهیا است.
در این آیین همچنین به مناسبت روز خبرنگار از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر از خبرنگاران و اصحاب رسانه و نشریات محلی و استانی تجلیل به عمل آمد.
شهرستان ملایر با جمعیت 300 هزار نفر، در جنوب شرقی استان و 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2624



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن