تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802363097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسئولین و ارتباط آفرین نظام و ملت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور : خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسئولین و ارتباط آفرین نظام و ملت هستند تهران - ایرنا - رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار گفت :خبرنگاران پیام آوران آگاهی و نام آوران عرصه ارتباط هستند که با قلم ها و قدم های خود حلقه اتصال مردم و مسئولین و ارتباط آفرین نظام و ملت هستند.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از سازمان پدافند غیر عامل کشور ، سردار غلامرضا جلالی در این پیام می افزاید :17 مرداد در تقویم فرهنگی کشور مزین به عنوانی است که یادآور خاطرات شهید گران قدر محمود صارمی ،شهدا و ایثارگران دفاع مقدس در این عرصه است که به واسطه نوع شغل خود، وظیفه ای سنگین بر عهده داشته و در راه اعتلای نام مقدس اسلام حتی از جان خود گذشت و رویدادی را ثبت کرد تا رسالت حرفه خویش که همان امانت داری و صداقت است را همجون برگی زرین بر قله افتخارات بتاباند.
سردار جلالی ادامه می دهد : هفدهم مرداد، سالروز شهادت سرباز جنگ نرمی است که با خون خود، خبرهای ارسالی به جهانیان را ممهور ساخت و این گونه یاد و نام فعالان عرصه مجاهدت در آگاه سازی جامعه را جاودان کرد.
وی همچنین در این پیام افزود :بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های پدافندی ازجمله عرصه سایبری نیز مرهون تلاش خستگی ناپذیر خبرنگارانی است که با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع اطلاعات، از آرمان های امام راحل (ره)و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی با رهبری مدبرانه حضرت آیت اله العظمی (مدظله العالی) دفاع کرده و در این راه ثابت قدم مانده اند.
سردار جلالی در بخش دیگری از این پیام افزود :بی تردید تحکیم امنیت و آرامش روحی و روانی جامعه و تنویر افکار عمومی نسبت به حوادث و رخدادها در قلمرو حس و درک مخاطبین، نیازمند تلاش هماهنگ، فراگیر و هدفمند مراجع امنیتی، فرهنگی و رسانه ای کشور است که اگر در صراط یک منشور اخلاقی و رفتاری کارآمد قرار گیرد می تواند به ارتقای سواد رسانه ای جامعه مخاطب و تعمیق تعامل و ارتباط رسانه و مردم بینجامد.
وی دراین پیام می افزاید :امسال روز خبرنگار در حالی فرارسیده که سانسور، سکوت و خفقان راهبرد اصلی رسانه های غربی و عربی برای دیده نشدن و شنیده نشدن فریاد مظلومان غزه، به بازتاب آلام و رنج های مظلومان غزه تبدیل شده، تأثر و تأسف شدید از این فاجعه که نه تنها تمامی انسانیت را به عزا نشانده بلکه فراتر از انسان امروز تمام کائنات درگیر این مصیبت است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در بخشی دیگری از پیام آورده است :روزنامه نگاران، خبرنگاران و اصحاب رسانه های جمعی، روز خبرنگار را در حالی به یکدیگر تبریک می گویند که به دلیل حملات سبوعانه خناسان رژیم صهیونیستی و تهاجم گسترده نظامی به نوار غزه در روزهای گذشته صدها فلسطینی ازجمله زنان و کودکان به شهادت رسیده و به زخمی شدن صدها تن انجامیده و بار دیگر تراژدی غمناک ملت فلسطین و نقض آشکار اصول و قواعد مسلم حقوق بین الملل توسط صهیونیست ها را به جهانیان یادآور شده است.
وی در این پیام ادامه داد:بدون شک ره آورد اطلاع رسانی شما باخبرهای مؤثر و اندیشه پاک، تحولات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی گسترده ای درراه توسعه پایداری ملی را به همراه داشته است، که این نتیجه دلسوزی ها، تلاش بی دریغ و سخت کوشی های ستودنی و شورانگیز عوامل ساعی و فهیم اصحاب رسانه، در خلق آثار ماندگار است.
وی در پایان پیام افزود : تلاش دلسوزانه خبرنگاران همچون مشعلی جاوید و روشنگر، همواره گرمی بخش مطبوعات و رسانه ها است .
علمی **1354 ** 1569



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن