تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818970087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام سردار سلیمانی به مقاومت، پیام ملت ایران و نظام است/ انتقاد از عدم همکاری مصر برای صدور ویزای سفر به غزه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نقوی‌حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
پیام سردار سلیمانی به مقاومت، پیام ملت ایران و نظام است/ انتقاد از عدم همکاری مصر برای صدور ویزای سفر به غزه
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه پیام سردار سلیمانی در حمایت از مقاومت، پیام ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است، گفت: تا زمانی که رژیم تا دندان مسلح و ددمنش صهیونیستی که همچون سگ هاری به جان ملت مظلوم غزه و فلسطین افتاده مهار نشود و سرجای خود ننشیند، با هرگونه اقدام خلع سلاح مردم غزه مخالفیم.


سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین و پیشوا و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه پیام سردار سلیمانی پیام ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران به مقاومت بود، گفت: تا زمانی که رژیم تا دندان مسلح و ددمنش صهیونیستی که همچون سگ هاری به جان ملت مظلوم غزه و فلسطین افتاده مهار نشود و سرجای خود ننشیند، با هرگونه اقدام خلع سلاح مردم غزه مخالفیم.   
 
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در راه حمایت از مردم فلسطین هر نوع حمایت و کمکی که بتواند به مردم غزه داشته باشد تا در مقابل ددمنشی‌های وحشیانه این سگ هار بایستد، قطعا کوتاهی نخواهد کرد و مطمئنیم که در این راه، پیروزی با مردم غزه است و قطعا این متجاوزان جنایتکار هستند که محکوم به نابودی خواهند بود. 
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی همچنین در خصوص آخرین وضعیت سفر کمیته‌ای از کمیسیون متبوع خود به غزه، اظهار داشت: سفر این هیئت نیازمند صدور ویزا از سوی کشور مصر است که متاسفانه هنوز همکاری لازم از سوی دولت مصر برای صدور ویزا و حتی ارسال کمک‌های بشردوستانه فراهم نشده است.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن