تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802414269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگاران رکن پایه ارتباطی مردم و نیروی انتظامی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده انتظامی استان مرکزی: خبرنگاران رکن پایه ارتباطی مردم و نیروی انتظامی هستند اراک-ایرنا- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: خبرنگاران رکن پایه ارتباطی میان مردم و نیروی انتظامی هستند و مقش مهمی را در مهار آسیب های اجتماعی، توسعه آموزه های اخلاقی، سامان موضوعات اجتماعی و تثبت نظم در جامعه دارند.


سردار ˈعزیزالله ملکیˈ روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: خبرنگاران با بیان مسائل و برقراری ارتباطی شفاف و سازنده از طریق نقد منصفانه و ظرفیت پرسشگری به اصلاح ساختارهای بیمار اجتماعی کمک می کنند و آستانه رضایتمندی بین مردم و مسئولان را بالا می برند.
وی ادامه داد: خبرنگاران سرمایه های فکری و توسعه نگر جامعه هستند و اطلاع‎رسانی درست و بهنگام آنها ضرورتی مهم در کنار امور اجرایی است.
وی عنوان کرد: در شرایطی که موازنه قدرت بر موضوعات نرم گذاشته شده خبرنگاران به عنوان رزمندگان خط مقدم این نبرد باید با دانش حرفه ای و تحلیل قوی پیشتازی کنند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه خبرنگاران تاثیرگذارترین افراد جامعه در خصوص آگاهی‎بخشی به جامعه و عموم مردم هستند خاطر نشان کرد: این قشر با تلاش خود فعالیت‎ها و خدمات شبانه‎روزی خدمتگذاران نظام منعکس می کنند و به عنوان ناظری صالح در مواردی که خدشه و انحراف می بینند گوشزد می کنند.
سردار ملکی بیان کرد: رسالت مهم خبرنگاران دامن زدن به انتقادهای سازنده است چرا که نقد جانبدارانه و تخریب مانند سیل ویرانگر است.
وی ادامه داد: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران باب انتقاد در تمام زمینه های باز است و افراد جامعه با انتقاد سازنده باید ضعف ها و کاستی را برطرف کنند و زمینه رشد و پیشرفت را فراهم نمایند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: استان مرکزی به عنوان استان امن کشور هیچگونه سرقت خشن وجود ندارد و در مسیر رشد بالندگی قرار دارد.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی در این نشست از برگزاری نخستین جشنواره استانی رسانه، نظم و امنیت در استان مرکزی خبر داد و گفت: روزنامه نگاران و خبرنگاران استان مرکزی می توانند با ارائه خبر، گزارش و مصاحبه در این جشنواره استانی شرکت کنند.
سرهنگ سیدˈ احمد خسرویˈ افزود: این جشنواره با هدف تقویت بسترها و زمینه های رسانه ای نظم و امنیت عمومی، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه ها و تقویت سهم رسانه ها در پیشگیری اجتماعی برگزارمی شود.
وی ادامه داد: محورهای این جشنواره شامل ظرایف روان شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث و رخدادها، ابعاد جامعه شناختی تهیه، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی، نقش رسانه ها در ترویج قانون گرایی و نظم پذیری، ساز و کارهای رسانه ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم است.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: روزنامه نگاران، مدیران مسئول، نویسندگان، خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری می توانند آثار منتشر شده خود را تا ۳۰ دی ماه امسال به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
سرهنگ خسروی گفت: زمینه های رقابتی این جشنواره در عرصه خبر، مصاحبه و گزارش بوده و آثار ارسالی به طور مجزا در دو گروه رسانه های مکتوب شامل روزنامه ها و گاهنامه ها و مجازی شامل خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی مورد بررسی قرار می گیرند و محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.
وی گفت: محدوده زمانی آثاری که مجاز به شرکت در این جشنواره است از ۳۰ دی ماه ۹۲پارسال تا کنون می باشد.
وی افزود: زمان برگزاری مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان ۱۰ اسفندماه امسال بوده و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.festival.police.ir مراجعه کنند.
در این نشست از مادر شهید ˈ علیرضا شاملو ˈ اولین خبرنگار شهید استان مرکزی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
شهیدˈ علیرضا شاملو ˈ در سن 19 سالگی بعد از یک سال اسارت در تاریخ هفتم بهمن ماه سال 59 به دست افراد ضد انقلاب در کردستان به مقام والای شهادت نائل آمد.ک/2
716/ 560/






.



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن