تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804156308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه های کشور در تحصیلات تکمیلی کمبود ظرفیت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانشگاه های کشور در تحصیلات تکمیلی کمبود ظرفیت دارند رشت - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و دبیر هیات امنای دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان گفت : دانشگاه های کشور در تحصیلات تکمیلی کمبود ظرفیت دارند.


دکتر ˈعلیرضا امیر تیموریˈ روز شنبه به مناسبت تجلیل از خبرنگاران در نشست خبری در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت افزود : دانشگاه های کشور ظرفیت بر آوردن نیاز 26 درصد از متقاضیان کارشناسی ارشد و شش درصد از دکتری را دارند.
وی با اشاره به متقاضیان فراوان تحصیل در رشته های کارشناسی ارشد و دکتری اظهار کرد : بنابراین ضروریست تا تحصیلات تکمیلی مورد توجه قرار گیرد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از افزایش رشته های کارشناسی ارشد و دکتری در این واحد دانشگاهی خبر داد و بیان کرد : 46 رشته جدید کارشناسی ارشد و 15 رشته دکتری به رشته های دانشگاه آزاد واحد رشت اضافه شده است.
وی در ادامه تجمیع پردیس های علوم و تحقیقات را اتفاق خوبی دانست و خاطر نشان کرد : تجمیع پردیس های علوم و تحقیقات موجب توسعه کیفی دانشگاه می شود.
دبیر هیات امنای دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان تصریح کرد : توسعه کیفی دانشگاه از اهداف سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی است که با اجرای تجمیع پردیس علوم و تحقیقات محقق می شود.
امیرتیموری جلوگیری از رقابت های ناسالم بین واحدها را از اهداف تجمیع پردیس های علوم و تحقیقات عنوان و اظهار کرد : همگرایی بین دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری از فواید اجرای طرح تجمیع پردیس های علوم و تحقیقات با واحدهای مراکز دانشگاه آزاد در استان ها است .
وی اظهار داشت : بر اساس توافق با وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری مقرر شد تا از مهرماه امسال ، تمام پردیس های واحد علوم و تحقیقات فاقد مجوز ضمن ادغام با واحدهای مادر و مراکز استان ها ، تعطیل شود .
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به ضرورت توجه به طرح های دانش بنیان خاطر نشان کرد : دانشگاه آزاد با توجه به موقعیت جغرافیایی خود تاکنون هفت طرح تحقیقاتی دانش بنیان در زمینه های کشاورزی و مدیریت را پیشنهاد داده است.
امیرتیموری در ادامه با بیان ارائه فرصت ادامه تحصیل به دانشجویان بازمانده از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد : این دانشجویان در صورت نداشتن مشکلات قانونی می توانند بدون پرداخت شهریه در ˈمعادل مدتی که از تحصیل بازماندندˈ به ادامه تحصیل بپردازند.

*مجامع بین المللی برای حمایت از مردم مظلوم غزه تدبیر کنند
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و دبیر هیات امنای دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به جنایات اخیر رژیم غاصب اسراییل در غزه گفت : مجامع بین المللی برای مردم مظلوم بی دفاع غزه تدبیری اتخاذ کنند تا مشکل این مردم حل شود.
دکتر ˈعلیرضا امیرتیموریˈ در ادامه این نشست خبری افزود : تصاویر دلخراش از جنگ و خونریزی در غزه و کشتار زنان و کودکان مظلوم دل هر انسانی را به درد می آورد.
وی ضمن همدردی دانشگاه آزاد اسلامی با مردم مظلوم غزه اظهار کرد : آمادگی انجام هر کمکی در حد توانمان را داریم.
دبیر هیات امنای دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان با بیان این که آرامش و آسایش در کشورمان را مدیون خون شهداء هستیم اظهار امیدواری کرد آرامش هر چه زودتر به منطقه غزه برگردد.

* قدر زحمات خبرنگاران را باید بدانیم
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن تبریک 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت : قدر زحمات خبرنگاران را که بدون چشمداشت مادی به وظایف خطیر خود می پردازند ، باید بدانیم.
ˈعلیرضا امیرتیموریˈ با بیان این که خبرنگاران قابل احترام هستند، افزود : خبرنگاران صاحبان اندیشه و جهادگران ولایتمدار عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هستند.
در این نشست خبری که به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار برگزار شد ، جمعی از خبرنگاران فعال در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تجلیل شدند.
بیش از 43 هزار دانشجو در مراکز و واحدهای دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان تحصیل می کنند. ک/2.
7286/604



18/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن