تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806755531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متاسفم برای یدك‌كشان دین که مطالب خلاف واقع می‌گویند / ریالی بابت حقوق از مجلس دریافت نکرده ام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پاسخ‌های نماینده شیراز در برابر اتهام‌های دروغ؛ متاسفم برای یدك‌كشان دین که مطالب خلاف واقع می‌گویند / ریالی بابت حقوق از مجلس دریافت نکرده ام خبرگزاری پانا: صادقی گفت: من نماینده مردم هستم و خودم را در برابر مردم پاسخگو می‌دانم.
۱۳۹۳ شنبه ۱۸ مرداد ساعت 12:07



به گزارش خبرگزاری پانا، دكترضرغام صادقی شب گذشته در مراسم تجلیل از خبرنگاران در خصوص اتهام داشتن عناوین شغلی متعدد و دریافت حقوق از دانشگاه آزاد و تامین اجتماعی و هلال‌احمر، نامه‌هایی را به امضای بلند‌پایه‌ترین مسئولان در دوایر یاد شده، به خبرنگاران ارائه كرد كه در پاسخ به استعلام مجلس شورای اسلامی در خصوص دریافت حقوق و مزایا نوشته و تاكید شده بود كه از زمان حضور صادقی در مجلس تا امروز هیچ دریافتی نداشته است.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از فعالیت سایت‌هایی كه تنها به اتهام‌زنی و تخریب افراد اشتغال دارند، گفت: برخی حتی تفاوت بین هیات امنا و هیات رئیسه را نمی‌دانند و اطلاع ندارند كه هیات امنا مافوق هیات رئیسه است، اما همه اسناد گواهی می‌دهند كه تا زمان داشتن مسئولیت در دانشگاه آزاد و تامین اجتماعی هم مبلغی را دریافت نكرده‌ و حتی طی نامه‌ای از رئیس وقت دانشگاه آزاد درخواست كردم تا اگر قرار است مبلغی را به شكل قانونی به من پرداخت كنند، آن مبلغ به دانشجویان نیازمند اختصاص یابد.

وی تصریح كرد: متاسفم برای كسانی كه یدك‌كش دین و دینداری هستند اما مدام مطالب خلاف واقع می‌گویند و می‌نویسند، شفاف عمل‌كرده‌ام و از پاسخگویی هم ابایی نداشته و ندارم.

نماینده اول مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درج نامه‌ای در یكی از سایت‌ها و همچنین پایگاه خبری تابناك در خصوص حضور و فعالیت او در هیات امنای تامین اجتماعی، گفت: این نامه‌ای كه آنان استناد كرده‌اند مربوط به اعضای هیات رئیسه است نه هیات امنا و بنده هم به‌عنوان عضو هیات امنای وقت، آن را امضا نكرده بودم، اما این نامه‌ها حالا تبدیل شده به ملعبه‌ای برای نمایندگان این شهر تا اجازه حضور یك نماینده دیگر را در جایگاه هیات رئیسه مجلس ندهند.
نماینده مردم شیراز گفت: حضور نماینده یك شهر در هیات رئیسه مجلس فرصتی است برای دنبال كردن و رفع نیازها، اما آقایان به‌جای همراه و حمایت، تخریب و جوسازی كردند.
صادقی با قدردانی از تلاش همه خبرنگاران و رسانه‌ها، اخلاق‌مداری را شاخصه فعالیت رسانه‌ای در جمهوری اسلامی ایران دانست و با تاكید براینكه خبرنگار و رسانه متعهد هیچ زمانی و با هیچ قیمتی از مسیر حق خارج نخواهد شد، گفت: امروز افتخار می‌كنم كه نماینده مردم شیراز هستم و در مقابل همه سئوالات و ابهام‌ها، پاسخگوی موكلان خود بوده و خواهم بود.
بعد از وقایع ناشی از بارش برف سال گذشته، پیامك شهروندی را برای یك مدیركل دایورت كردم و از آن پس سایتی كه متعلق به یكی از بستگان آن مدیر بود شروع به تخریب و اتهام‌زنی كرد.
وی با تصریح اینكه تاكنون شفاف عمل كرده و هیچ پنهان‌كاری برای مردم نداشته و ندارد، تاكید كرد: الزامی ندارم كه به نمایندگان پاسخگو باشم و به‌دلیل عملكرد شفافی كه داشته و دارم،‌ از این اتهام‌زنی‌ها و تخریب‌ها هم واهمه‌ای ندارم.
صادقی با انتقاد از پاسخگو نبودن برخی مدیران در برابر سئوالات و مشكلات، گفت: خوب نیست كه در سایتی كه متعلق به بستگان مدیركل یكی از دستگاه‌های اجرایی است، نماینده‌ای تخریب شود، آنهایی كه تحمل انتقاد و پرسش را ندارند، نمی‌توانند پاسخگو باشند، نباید مدیریت و مسئولیت را قبول كنند.
نماینده اول مردم شیراز تصریح كرد: نمی‌دانم چرا مدیركل بودن در ادوار مختلف برای برخی عیب نیست، اما نماینده‌ای كه برای حل مشكلات استان و پیگیری مسائل با مسئولان ارشد دولت جلسه برگزار می‌كند، نشستنش در كنار وزرایی كه ممكن است افكار و آرایی مخالف با او داشته باشند، یك جرم است.

وی با تصریح اینكه حضور یكی از نمایندگان شیراز در جمع اعضای هیات رئیسه مجلس باید به‌عنوان ظرفیت قلمداد شده و از آن استفاده مطلوب شود، خاطرنشان كرد: بنده قبل از نمایندگی مجلس، عناوین و مسئولیت‌های متعددی داشته‌ام و موقعیت اجتماعی صفری نداشتم كه نیازمند موقعیت باشم.

صادقی با یادآوری اینكه مدرك تحصیلی او پزشكی با بورد تخصصی نفت است، گفت: اگر برخی‌ها لیسانس خاص دارند، بدانند بنده دارای مدرك دكترای تخصصی هستم و بالاترین گرید شغلی را در وزارت نفت دارم، اكنون هم در حال تبدیل وضعیت از كارمندی به عضو هیات‌علمی بوده و حقوق و مزایای دریافتی‌ام از وزارت نفت، چند برابر حقوق و مزایای برخی نمایندگان مجلس است.

او با بیان اینكه یك نماینده مختار است كه حقوق مجلس را دریافت كند یا درخواست داشته باشد حقوق خود را از محل خدمتش اخذ كند، گفت: بنده از ابتدای نمایندگی مجلس تاكنون ریالی بابت حقوق از مجلس شورای اسلامی دریافت نكرده‌ام و همچنان حقوق‌بگیر وزارت نفت هستم.

صادقی بدون اشاره به رقم دریافتی خود از وزارت نفت،‌ تنها به این گفته اكتفا كرد كه به‌واسطه وضعیت شغلی‌اش، قادر به كسب درآمدهای بسیار زیادی است و گفت: علی‌رغم اینكه اجازه دایر كردن مطب را داشته و دارم و در ایام خدمت در وزارت نفت می‌توانستم اوقات فراغت خود را به مطب‌داری بپردازم و با وجود آنكه به‌دلیل نوع تخصصم كه در سطح فارس شاید 5 یا 6 نفر دیگر این تخصص را داشته باشند،‌ قادر به كسب درآمدهای سرشاری به شكل حلال و قانونی بوده‌ام،‌ اما هیچ‌گاه حریص به درآمد نبوده و نیستم.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن