تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820079513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات قرآن و نهج البلاغه شرکت ملی گاز ایران در سنندج به پایان رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مسابقات قرآن و نهج البلاغه شرکت ملی گاز ایران در سنندج به پایان رسید سنندج - ایرنا- مرحله سراسری هجدهمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه با عنوان ˈبهار در بهارˈ ویژه فرزندان پسر کارکنان شرکت ملی گاز ایران به میزبانی شرکت گاز استان کردستان روز جمعه در سنندج با معرفی نفرات برتر هر رده به پایان رسید.


به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقات از روز 14 مرداد با حضور 155نفر از فرزندان پسر برگزیده قرآنی از سطح شرکت های تابعه شرکت ملی گاز ایران در محل سالن اجتماعات شرکت گاز ناحیه سنندج آغاز شد.
در پایان چهار روز رقابت میان شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در رشته حفظ دو جزء و در مقطع راهنمایی ابوالفضل خوانساری اول شد، در مقطع متوسطه مهران مجاب به مقام اول دست یافت و عنوان اول مقطع عالی نیز به حمیدرضا سیم ریز رسید.
در حفظ سه جزء نیز محمد صادق ایمانی فر در مقطع ابتدایی اول شد و رتبه اول مقطع عالی نیز به مجتبی طاهری رسید.
در حفظ پنج جزء نیز سید محمد صادق سیدی در مقطع راهنمایی به مقام اول دست یافت و در مقطع متوسطه سعید ضیایی دوم شد.
در رشته حفظ 10 جزء در مقطع عالی سجاد جوادی نسب اول شد و مقام اول مقطع متوسطه رشته حفظ 15 جزء نیز به سید محمد اضغری رسید.
علی سنگی نیز در رشته حفظ 15 جزء مقطع عالی به مقام اول این دوره از مسابقات دست یافت.
در رشته قرائت تحقیق نیز در مقطع راهنمایی محمد معصومی به مقام اول دست یافت، عنوان دوم مقطع متوسطه این رشته به محمد علی شیخ الطائفه رسید و امیر رضا خیراندیش نیز در مقطع عالی این رشته مقام سوم را به خود اختصاص داد.
در رشته قرائت ترتیل در مقطع راهنمایی سجاد شیخ الطائفه اول شد، سید محمد تقوی نیز در مقطع متوسطه رتبه نخست را کسب کرد و رتبه اول مقطع عالی این رشته نیز به مجبتی شکرانه رسید.
در رشته مفاهیم قرآن کریم و در مقطع راهنمایی مقام اول به علام حیدر جوادی رسید، رتبه نخست این رشته در مقطع متوسطه از آن عرفان نقدی شد و محمد علی ستوده در مقطع عالی این رشته به مقام اول دست یافت.
در رشته مفاهیم نهج البلاغه در مقطع راهنمایی حجت الله انصاری اول شد، در مقطع متوسطه مقام اول را امیر رضا میرزایی کسب کرد و در مقطع عالی نیز امین قلی زاده اول شد.
در رده استانی این مسابقات شرکت گاز استان خراسان رضوی اول شد، شرکت پالایش شهید هاشمی نژاد دوم و شرکت پالایشگاه فجر جم سوم شد.
در این دوره از مسابقات از میان سه هزار فرزند پسر کارکنان شرکت های تابعه شرکت ملی گاز ایران، تعداد 155 نفر از پسران به مرحله سراسری مسابقه رسیدند.
در پایان این دوره از مسابقات به نفرات برتر هر رشته با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.ک/3
7346/533



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن