تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804075771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت ملی گاز ایران پیشگام در تقویت و ترویج مفاهیم قرآنی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شرکت ملی گاز ایران پیشگام در تقویت و ترویج مفاهیم قرآنی سنندج - ایرنا- مشاور مدیر عامل و مسوول دارالقرآن کریم شرکت ملی گاز ایران با اشاره به سابقه 18 ساله برگزاری مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه در این شرکت، گفت: شرکت ملی گاز ایران علاوه بر وظایف ذاتی و تخصصی خود در راستای تقویت و ترویج مفاهیم قرآن نیز تلاش می کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین ربیعیان در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه پسران کارکنان شرکت ملی گاز ایران در سنندج، افزود: در این دوره از مسابقات از میان سه هزار فرزند پسر کارکنان شرکت های تابعه شرکت ملی گاز ایران، تعداد 155 نفر به مرحله سراسری مسابقه راه یافتند.
وی با بیان اینکه ما در پذیرش متسابقین هیچ گونه محدودیتی نداشته ایم، گفت: در مرحله مقدماتی نظارت کارشناسی بر داوری داشته و با بهره مندی از نظرات کارشناسان، متخصصین و افراد مجرب در بحث مسایل قرآن و نهج البلاغه بر غنای کیفی و کمی مسابقه افزوده شده است.
ربیعیان ادامه داد: یکی از ویژگی های این مسابقات در بخش مفاهیم است که با در نظر گرفتن سن متسابقین، آشنایی با روش تحققیق و پژوهش و آشنایی با موارد نویسندگی، سخنوری و فن بیان مورد توجه قرار گرفته است که این امر باعث شده تا شاهد پرورش چهره های شاخص در بخش های مختلف باشیم.
وی با بیان اینکه دو نیاز اصلی ارتقاء کمی یعنی جذب حداکثری و ارتقاء کیفی در مسابقات وجود دارد، اظهار کرد: مسابقات سال گذشته و در مرحله مقدماتی چهار هزار نفر شرکت کننده داشت و باید این حضور را به حداکثر برسانیم زیرا این مسابقات بیشتر از این کشش و جاذبه دارد.
در ادامه این مراسم دبیر شورای فرهنگی شرکت ملی گاز ایران گفت: در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان از 25 استان، هشت منطقه عملیاتی و هفت پالایشگاه گاز پس از گذراندن مرحله مقدماتی و کسب امتیاز حد نصاب به مرحله سراسری رسیده اند.
سید احمد صدری با اشاره به اینکه شرکت ملی گاز ایران از سال 1374 تشکیلاتی را تحت عنوان شورای فرهنگی ایجاد کرده است، گفت: این شورا یک سازمان رسمی در درون شرکت ملی گاز ایران است که انجام امورات فرهنگی برای کارکنان و فرزندان کارکنان شرکت گاز از اهم وظایف آن می باشد.
وی با بیان اینکه شورای فرهنگی شرکت ملی گاز تعداد 35 هزار کارمند رسمی و غیر رسمی را تحت پوشش برنامه های خود قرار داده است، افزود: شورا در طول این سال ها یکی از خدمات ارزنده ای که انجام داده، ایجاد مسابقات قرآنی برای کارکنان و خانواده های کارکنان شرکت ملی گاز است.
وی گفت: سابقه برگزاری مسابقات قرآنی ویژه فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز به 18 سال پیش بر می گردد اما در خصوص مسابقات قرآنی کارکنان هفت دوره انجام گرفته است.
وی در پایان گفت: در بخش حفظ قرآن کریم در دو جزء تا سی جزء 25 شرکت کننده، در بخش قرائت 50 نفر، در بخش مفاهیم قرآن 40نفر و در بخش مفاهیم نهج البلاغه 38 نفر از فرزندان پسر کارکنان به رقابت پرداختند.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان نیز رد پایان این مراسم گفت: خدا را شاکریم که افتخار میزبانی این دوره از مسابقات نصیب استان فرهنگی کردستان با مردمان خونگرم و با صفا شده است.
سید امیر رضوی با اشاره به فضائل تلاوت قرآن کریم، اظهار کرد: سعادتمندی یکی از فضائل قرآن است و خواندن آن موجب افزودن خیر و برکت در خانه و محیط زندگی ما می شود.
وی در خصوص تلاوت قران کریم، گفت: صفای دل، بخشش گناهان و همچنین آمیخته شدن قرآن با وجود قرائت کننده قرآن از مهم ترین فضائل تلاوت قرآن است که بزرگان دینی ما آن را به ما سفارش کرده اند.
در پایان این مراسم نفرات برتر هر رشته با اهدیا لوح تقدیر و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.ک/3
7346/533



17/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن