تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819248070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر ورزش:عبور از منافع ملی خط قرمز رسانه ها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر ورزش:عبور از منافع ملی خط قرمز رسانه ها است قزوین-ایرنا- معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی وزیر ورزش و جوانان، درنظر گرفتن منافع ملی را یکی از وظایف مهم رسانه ها برشمرد و گفت: عبور از منافع ملی خط قرمز رسانه ها است.


به گزارش ایرنا، ˈعبدالحمید احمدیˈ چهارشنبه شب در نخستین همایش سراسری سرپرستی های استانی خبرگزاری برنا در قزوین با بیان این که رسانه ها از جایگاه ویژه و مهمی در جامعه برخوردارند، افزود: خدمت به مردم و جامعه و تلاش برای رفع کاستی ها و مشکلات در کنار انعکاس اخبار وقایع و رویدادها باید جزو اولویت های اساسی هر رسانه باشد.
وی با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار،یاد و خاطره شهدای اهل قلم و رسانه بویژه شهید محمود صارمی خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) را گرامی داشت و گفت که رسانه ها باید خود را نسبت به آنچه در جامعه می گذرد، حساس و مسوول بدانند.
وی با اشاره به این که رسانه ها چشم بیدار و زبان گویای هرجامعه هستند، ادامه داد : شفاف سازی و نقد سازنده و سالم از دیگر وظایف رسانه ها است و رسانه ها باید با پرهیز از بزرگ نمایی مسایل به انعکاس واقعیت ها و مشکلات موجود در جامعه بپردازند.
احمدی با اشاره به دشواری های کار اصحاب رسانه گفت: نداشتن امنیت شغلی و درآمد پایین از جمله مشکلات خبرنگاران است اما این قشر این سختی ها را به خاطر عشق و علاقه زیاد به کار و رسالت خود نادیده می گیرند که این کار قابل ستایش است.
وی، فعالیت در عرصه رسانه را نیازمند برخورداری از ظرافت های خاص دانست و با بیان اینکه هر کس که عشق و علاقه کافی به این کار را نداشته باشد در آن به موفقیت نمی رسد، گفت: اصحاب رسانه از زحمت کش ترین اقشار جامعه محسوب می شوند.
این مسوول در ادامه بر تلاش خبرنگاران برای فعالیت در مسیر صحیح و سالم تاکید کرد و با بیان اینکه دور ماندن رسانه ها از فضای سالم و اخلاقی یک تهدید جدی برای جامعه به شمار می رود، افزود: در دنیای امروز سالم نگه داشتن فضای رسانه ها یک مساله ضروری است.
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیازهای متنوع قشر جوان در جامعه امروز، یکی از این نیازها را داشتن روحیه نشاط و امید دانست و گفت: رسانه ها در پویایی و نشاط جامعه بویژه نسل جوان می توانند نقش آفرین باشند.
وی با تاکید براینکه باید از ظرفیت رسانه ها برای امید بخشیدن به جوانان نهایت بهره را ببریم، اظهار کرد:جوانان میهن اسلامی قشری فعال، خلاق و با استعداد هستند که در صورت تشویق و امید بخشیدن به آنها می توانند به موفقیت های زیادی دست پیدا کنند.
احمدی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن هفته دولت، از رسانه ها خواست در انعکاس خدمات و فعالیت های یکساله دولت تدبیر و امید به شکل شایسته تلاش کنند.
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در فضایی ملتهب و زمانی که ناامیدی های زیادی در جامعه وجود داشت پا به عرصه وجود گذاشت، اظهار کرد: دولت یازدهم در زمان کوتاهی پس از فعالیت خود آرامش و امید خوبی را به جامعه بازگردانده است.
این مسوول با بیان اینکه دولت در وضعیت فعلی با مشکلات زیادی از جمله محدودیت های مالی، کمبود امکانات، تحریم ها و معضلاتی که میراث دوره قبلی هستند، روبرو است، افزود: انتظار می رود رسانه ها ضمن انعکاس مشکلات و کاستی ها، جانب انصاف را نیز رعایت کرده و به انعکاس خدمات دولت نیز توجه لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه قشر جوان کشور دارای مطالبات زیادی است که برآورده ساختن آنها به تنهایی از عهده وزارت ورزش و جوانان برنمی آید، افزود : در حال حاضر بیش از 20 دستگاه عضو ستاد ساماندهی امور جوانان هستند.
احمدی با بیان اینکه رسانه ها باید به سراغ این دستگاه ها بروند و عملکرد آنها را در حوزه جوانان مورد بررسی قرار دهند، گفت: فعالیت و پیگیری رسانه ها در برآورده کردن انتظارات و مطالبات جوانان از سوی دستگاه های مسوول بدون شک موثر خواهد بود.
7392/ 614 ** 1917



16/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن