تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804281130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه مديرعامل سپاهان به وزير ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نامه مديرعامل سپاهان به وزير ورزش
مديرعامل باشگاه سپاهان در نامه اي به وزير ورزش و جوانان درخواست کرد تا با توجه به فرصت پيش رو براي فوتبال کشورمان در سال هاي آتي از اين فرصت ها به بهترين شکل استفاده شود.

به نقل از پايگاه خبري سپاهان، مديرعامل باشگاه سپاهان براي وزير ورزش و جوانان نامه‌اي نوشت.

در نامه مهرزاد خليليان به دکتر گودرزي وزير ورزش و جوانان آمده است:پيرو جلسه حضوري و مؤثر در خصوص ارتقاء کيفيت ليگ برتر فوتبال و ديدگاههاي رفيع حضرتعالي در رابطه با آينده اين رشته مهيج در کشورمان ، به استحضار مي­رساند گرچه بازيهاي جام جهاني براي ايران خيلي زود به پايان رسيد و نقدهاي مفصل در اينکه آيا کشور ما در اين دوره از مسابقات خوش درخشيد يا نه همچنان ادامه دارد ، اما هرچه بود بايد آنرا تمام شده بدانيم وبه فکر آتيه فوتبال کشور باشيم .

همانگونه که حضرتعالي اشاره فرموديد ، قطار سريع­ السير پيشرفت فوتبال در دنيا به سرعت در حرکت است و ماندن در خم کوچه ­هاي بحث­هاي بيهوده فقط باعث فرصت­ سوزي و از دست­ دادن زمان­هاي طلائي خواهد بود خصوصاً آنکه دهه آينده حياتي­ ترين فرصت ممکن جهت رشد و ارتقاء فوتبال کشور ما خواهد بود و يقيناً چنين فرصت طلائي شايد تا سالها نصيب ملت ما نخواهد شد .

در چهار سال آينده جام جهاني فوتبال در کشور همسايه شمالي ، يعني روسيه و جام جهاني سال 2022 ، هشت سال پس از آن در کشور همسايه جنوبي ، يعني قطر برگزار خواهد شد و با علم به اينکه معمولاً برگزاري جام­هاي جهاني علاوه بر کشور برگزار کننده بر کشورهاي اطراف و بصورت منطقه­ اي نيز اثرات خود را برجاي مي­گذارد و کشورهاي آن حوزه هم مي­توانند از دستاوردهاي مربوطه حداکثر استفاده را بنمايند ، لذا بايد توجه داشت که اين فرصت ذي­قيمت کمتر نصيب کشوري خواهد شد که در طول هشت سال در شمال و جنوب مرز و بومش حادثه­ اي به اين مهمي بوقوع بپيوندد. خصوصاً آنکه ما در راه گذر از فوتبال نيمه حرفه ­اي و دست­ و پا شکسته به سوي فوتبال حرفه­ اي و تمام عيار در حال حرکت مي­باشيم و مي­توانيم از اين فرصت جهت رسيدن به اهداف ارزشمند فوتبال در مقياس جهاني حداکثرسودلازم را بدست آورده و از آن نهايت بهره ­برداري را نمائيم .



لازم به يادآوري­ است که اين فرصت مي­تواند تأثيرات دوسويه ­اي را براي فوتبال کشور ما در بر داشته باشد. چنانچه ما از اين اتفاق بصورت مثبت و در راستاي رسيدن به اهداف خود استفاده نمائيم فوتبال را در مسير پيشرفت قرارداده و قطعاً اثرات شگرفي در جهت ارتقاء سطح کمي و کيفي اين رشته بدست خواهيم آورد .

ولي چنانچه بازهم از غافله باز بمانيم و از اين فرصت نيز مانند دهها موقعيت ديگر براحتي بگذريم و خود را مشغول اختلاف نظرات و مجادله ­هاي بيهوده و يا عدم هماهنگي­هاي بموقع نمائيم ، بايد بدانيم ديگر کشورهاي منطقه اعم از همسايه­ هاي شمالي مانند : ازبکستان در آسيا و ترکيه در اروپا و همچنين همسايه ­هاي جنوبي مانند کشورهاي حاشيه خليج فارس و خاورميانه و حتي کشورهائي مانند افغانستان نيز از اين فرصت حداکثر استفاده را در جهت پيشرفت و ارتقاء سطح فوتبال خود خواهند برد و آنگاه شايد پس از يک دهه ديگر به جاي آنکه به فکر صعود به سطح کشورهاي درجه اول فوتبال جهان باشيم بايد به فکر مبارزه با کشورهاي درجه دو و سه فوتبال دنيا باشيم .

لذا بر همه اهالي فوتبال بويژه تصميم سازان و تصميم گيران در سطح کل کشور است تا با بررسي تأثيرات بنيادين اين تورنمنت­ ها که آثار سياسي ، اجتماعي و اقتصادي وسيعي را برجاي مي­گذارد و مي­تواند تا مدتها تضمين کننده پيشرفت فوتبال کشور ما باشد ، از يک سوء و با عزم ملي در سال مديريت جهادي از سوي ديگر و با استفاده از تمامي پتانسيل­هاي موجود و طبق يک برنامه دقيق و از پيش تعيين شده اهداف عاليه­ اي که در نظر داريم را به موقع اجراء گذاشته در وقت مقرر نيز نتايج و دستاوردهاي اين فرصت مغتنم را انشاءاله دريابيم . همان موقعيتي که ژاپني ­ها با توليد انيميشن­هاي فوتبالي ويژه خردسالان و ساختن اسطوره­ هاي خيالي پس از 20 سال برنامه­ ريزي به آن رسيدند و در شرايطي که از لحاظ کيفي بسيار عقب بودند فوتبال خود را به آسيا تحميل نموده و در آتيه نيز ظاهراً برنامه ­هاي قويتري دارند.

يقيناً تمامي ملت ايران در انتظار نتايج برنامه­ ريزي و عملکرد مسئولان بلند مرتبه ورزش کشور بويژه ورزش مهيج فوتبال هستند و قطعاً کليه دست­ اندرکاران فوتبال از جمله ما ، آماده هرگونه همکاري و همراهي در اين مسير مي­باشيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/05/11 14:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن