تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805758020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه شما: فعالیت گلدکوییست در قالب جدید


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نگاه شما: فعالیت گلدکوییست در قالب جدید
بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۲۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳ - 06 August 2014


علی اکبر در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشت:

چند وقت پیش از طرف یکی از دوستان قدیمی خودم تماسی داشتم با این عنوان که اگه میخوای امریه سربازیتو جور کنم یه سری اطلاعاتتو بگو تا ثبت نامت کنم.

چند وقت بعد به خاطر مسایل کاری به تهران رفته بودم که تماس گرفت و گفت که با امریه ات موافقت شده و باید بیای به شرکت تا مصاحبه انجام بشه.

میدان فردوسی همدیگرو دیدیم و گفت منتظر باشیم تا یکی از کارکنان شرکت بیاد و با من مصاحبه کنه.

چون این دوستم رو می شناختم شک نکردم.فردی به نام داریوش رو دیدیم و او هم یک سری سوالات پرسید و گفت با فردی به نام امید هماهنگ کرده تا او هم بیاد و مصاحبه کنه.

این آقا امید هم رسید و اینجا بود که اصل ماجرا رو برام گفت.گفت که ما کارمون"بازاریابی شبکه ای"هست و با یک شرکت معتبر خارجی به نام "کیو نت "Q netهمکاری میکنیم و این قضیه امریه بهانه ای بوده تا ما با تو رابطه برقرار کنیم،البته امریه سربازیت هم توسط گروه کاری ما درست میشه.

گفت که چهار اصل کاری اونها"صداقت"،"تعهد"،"صمیمیت" و یک اصل دیگه که یادم نیست.می گفت که 2 تا 4 ساله بازنشست میشی،حقوق ها هفتگی و به صورت دلار واریز میشه،شرکت صاحب مجوز از وزیر بازرگانی دولت سابق هست و یک سری اطلاعات دیگه.

خلاصه اینکه ما(همون گروه کاریشون)چهار روز آموزش می دیم بهت بعد این 4 روز یا گروه با شما موافقت میکنه یا نه،البته خودت هم میتونی انصراف بدی بعد این چهار روز.

می گفت که این یک فرصت طلاییه و به هرکسی از این شانس ها نمی دیم و این حرفها! قرار بر این بود که توی این 4 روز دفاتر کاری رو بهم نشون بدن،یه سری کتاب و جزوه بدن تا بخونیم.

خلاصه من بعد اینکه این حرفارو شنیدم فهمیدم که عجب رودستی از رفیقمون خوردیم ولی به روی خودمون نیاوردیم."امید" حرفهاشو زد و رفت و من با داریوش و دوستم راه افتادیم تا نهار بخوریم و به محل سکونتمون بریم.

مصاحبه این آقایون تا ساعت 3.5 بعدازظهر طول کشید و منم دیدم که این همه وقتم تلف شده گفتم یه ناهاری بخوریم بعدش مخالفتمو بگم.ناهارو که به حساب داریوش خوردیم و حسابی هم چسبید گفتم که من باید امروز فکر کنم تا فردا جوابو بدم بهتون.

ولی مگه ول کن بودن این دوتا(دوستم و داریوش)!!!اونقد قسم و آیه خوردن که داشت باورم میشد اما از طرف دیگه شکم بیشتر شد.چیزی که یادم رفت این بود که مصاحبه ها توی پارک انجام شد و بحث من با داریوش و دوستم کنار خیابون و بغل یه فضای سبز انجام گرفت و این بحث نزدیک به 3 ساعت طول کشید.

جالب این دوست سابق بود که قسم می خورد و میگفت که به من اعتماد کن،تو که منو میشناسی،من اهل خلاف نیستم،اهل نماز و روزه ام و این حرفا.من که دیدم  این دوتا دست بردار نیستن یه کم تن صدامو بالا بردم و دادوبیداد کردم و با قهر ازشون جدا شدم.

جدا شدن از این دونفرهمانا و رفتن به خونه دوستم همانا.اولین کاری که کردم یه سرچ اینترنتی ساده بود تا همه چیزو بفهمم،شرکت یه شرکت هرمی بود و کلی از اعضاش توی شهرهای مختلف دستگیر شده بودند،حتی توی آمریکا!و اما جالبتر افرادی بودن که گول این شرکت رو خورده بودن و کلی از پولهاشون رو به باد داده بودن.

بلافاصله شماره دوستمو گرفتم ولی داریوش جواب داد،منم همه چیزرو بهش گفتم و گفتم که الان به پلیس خبر دادم.بعدش 110 رو گرفتم و همه چزرو توضیح دادم و شماره رو بهشون دادم حالا نمیدونم چقدر بخوان پیگیری کنن.یکی دو روز بعد هم امید با شماره دوستم زنگ زد و کلی تهدید کرد که آی فلان میکنمو وای فلان میکنم.

و اما در پایان از همه میخوام که این موضوع رو پخش کنند تا به گوش همه برسه.شگرد این گروه ها دادن وعده کار و قول های مشابهه علی الخصوص به جوانها.پس همه مراقب باشید.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن