تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799059122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«فرمانده» به شبکه افق می‌آید/ بررسی نقش زنان غزه در حماسه مقاومت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > رادیو و تلویزیون چند خبر از رادیو و تلویزیون
«فرمانده» به شبکه افق می‌آید/ بررسی نقش زنان غزه در حماسه مقاومت
پخش «فرمانده» از پنجشنبه از شبکه افق، آسیب شناسی استفاده از فست فود با حضور بهنوش بختیاری در «شوک»، کلید خوردن تله‌فیلم «شهرک کودک» و بررسی نقش زنان غزه در حماسه مقاومت در «اردیبهشت» تازه‌ترین اخبار تلویزیون است.



به گزارش خبرگزاری مهر، مستند مسابقه‌ای «فرمانده» در 10 قسمت 52 دقیقه‌ای از شبکه افق سیما روی آنتن می‌رود. این مجموعه در قالب ریالیتی شو (reality-show) یا همان چیزی که از آن به عنوان واقع نمایش یاد می‌شود، تولید شده است. اگرچه در قالب واقع نمایش افراد، مکان‌ها و موقعیت‌ها در ذهن سازندگان اثر طراحی شده اما واکنش شرکت کننده این مسابقه به قدری آزاد و غیرقابل پیش بینی است که حتی می‌تواند ادامه مسابقه را تحت الشعاع قرار دهد. قالب برنامه اینگونه است که 12 نفر از جوانان در دو گروه 6 نفری تقسیم شده و رقابت می‌کنند. دوربین و دستیاران فرمانده چشمان فرمانده‌اند که فقط طول مسابقه را رصد نمی‌کنند بلکه همیشه و همه جا شرکت کنندگان را زیر نظر دارند. مسابقه‌دهندگان و شخصیت خاص هر کدام مورد توجه قرار می‌گیرد و بیننده تشویق می‌شود سرانجام هر شرکت‌کننده را در موقعیت‌های مختلف دنبال کند. در این مسابقه مستند، سردار علی مسجدیان از فرماندهان دفاع مقدس، به عنوان فرمانده، عملکرد شرکت‌کنندگان را با کمک دستیارانش قضاوت می‌کند. ساز و کار مسابقه اینگونه است که در هر قسمت، گروهی که موفقیت کمتری کسب کرده است، پس از مشورت یک نفر را به فرمانده پیشنهاد می‌کنند تا از گردونه مسابقه خارج شود.  بنابراین در هر مرحله یک نفر از گروه بازنده حذف می شود. البته در بخش‌هایی که شمار افراد گروه‌ها تفاوت فاحش پیدا کند، بنا بر نظر فرمانده، افرادی از گروه برنده به گروه دیگر نیز منتقل می‌شوند. محل اصلی تولید این تولید برنامه، پادگان سید الشهدا (ع) در کنار پارک جنگلی بوجاق زیباکنار است. بخش‌هایی از آن نیز در شهر، روستا و حتی جنگل‌های استان گیلان تصویربرداری شده است. جذب دانش‌آموزان در دو شهر مختلف و ارائه برنامه‌های فرهنگی برای آنها، مسابقه پینت بال در دل جنگل، مسابقه رالی در دشت و کوه، آشپزی برای سربازان پادگان آموزشی، گذر از میدان موانع نظامی، ارائه خدمات اجتماعی و بهداشتی به ساکنان دو روستا و ساخت کلیپ، تلفیقی از فعالیت‌های نظامی‌و اجتماعی است که انتظار می‌رود نفر برگزیده از عهده همه آنها بربیاید. «فرمانده» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج و به کارگردانی حامد شکیبانیا و حسام اسلامی‌ پنجشنبه‌ها ساعت 20 و تکرار آن سه شنبه‌ها ساعت 20 از شبکه افق سیما پخش می‌شود. علاقمندان به زودی با مراجعه به پایگاه اینترنتی برنامه فرمانده می‌توانند ضمن کسب اطلاعات بیشتر، آمادگی خود را جهت شرکت در این مستند ـ مسابقه اعلام کنند. بهنوش بختیاری آشپز می‌شود بهنوش بختیاری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که این روزها  با نمایش «زنان عاشق شکسپیر» روی صحنه است، با حضور در قسمت جدید مستند «شوک» طرز تهیه دسری ایرانی را به بینندگان آموزش می‌دهد. این مجموعه مستند کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست و تهیه کنندگی آن را فرشاد شکیبی بر عهده دارد. این مستند در تازه ترین قسمت خود به آسیب شناسی استفاده از فست فود و روش‌های تغذیه صحیح و سالم می‌پردازد. در این قسمت که چهارشنبه شب 15 مرداد ماه ساعت 23:30 پخش می‌شود، بازیگرانی همچون سید جواد‌هاشمی، امین زندگانی و ... از عادات غذایی مطلوب اما فراموش شده جامعه ایرانی و برخواسته از فرهنگ دیرینه‌مان می‌گویند.
  «شهرک کودک» با بازی محرابی و شاهرخ شاهی کلید می‌خورد فیلم تلویزیونی «شهرک کودک» به کارگردانی احمد درویشعلی پور و محصول سیمافیلم  شنبه هجدهم مرداد ماه در تهران کلید می‌خورد. مریم نیکانلو تهیه کننده این فیلم با اعلام این خبر گفت: فیلمنامه «شهرک کودک» به قلم مشترک محمد درویشعلی پور و محمد سلیمی‌ درباره جلال و مرجان است که به همراه دختر بزرگشان و پسر کوچکشان یک خانواده از طبقه متوسط جامعه هستند که در گوشه‌ای از شهر تهران مشغول زندگی  هستند این پدر و مادر به تمام خواسته‌های ریز و درشت پسرشان نیما که9 ساله است سر تعظیم فرود میاورند و از این رو نیما تبدیل به بچه ای لوس و پرتوقع شده است. پدر و مادر هر کدام دیگری را مقصر این رفتار نیما می‌دانند تا اینکه... تصویربرداری این فیلم در 20 جلسه انجام می‌شود و خانه‌ای در پیروزی، بیمارستان و پارک لوکیشن‌های اصلی این پروژه است. آشا محرابی ، امیر سهیلی ، ابراهیم شفیعی ، محسن افشانی ، نیما شاهرخ شاهی ، نفیسه روشن  و عرفان برزین بازیگران اصلی این تله فیلم هستند. احمد درویش علی پور پیش از این کارگردانی برنامه عموپورنگ را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است و «شهرک کودک» در گروه فیلم‌های تلویزیونی سیمافیلم تولید می‌شود. صف آرایی ستارگان جام جهانی 98 در مقابل پیشکسوتان پرسپولیس به همت باشگاه فرهنگی ورزشی  پیشکسوتان و نامداران فوتبال ایرانیان دیدار فوتبال خیریه ای بین منتخب ستارگان 98 و پیشکسوتان پرسپولیس در سالن بین المللی هندبال برگزارخواهد شد. از بین چهره‌های نامی‌فوتبال ایران در سال 1998 بزرگانی چون کریم باقری ، خداد عزیزی ، مجید نامجو مطلق ، جواد زرینچه ، رضا شاهرودی ،‌هادی طباطبایی ، نیما نکیسا ، سیروس دین محمدی و .... در این دیدار به میدان خواهند رفت. شبکه سه سیما روز دو شنبه 28 مرداد ساعت 16:30 این دیدار را به صورت زنده در قالب برنامه فوتبال برتر پخش خواهد کرد. بررسی نقش زنان غزه در حماسه مقاومت

گروه اجتماعی شبکه چهار سیما با هدف بررسی رویداد‌های تلخ در فلسطین و بررسی نقش زنان در حماسه مقاوت غزه، برنامه «اردیبهشت» را در 3 قسمت، از امروز تا جمعه، ساعت 17 تا 19روی آنتن می‌برد.

اردیبهشت با هدف به تصویر کشیدن حماسه آفرینی‌های مادران و زنان غزه در طول حمله ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی، میزبان کارشناسانی از کشور‌های ایران، لبنان و فلسطین است.

در این برنامه صلاح الدین القری، مدیر رادیو فلسطین و هیام تمیزی، روانشناس کشور لبنان، فیروز اصلانی، مدیر گروه حقوق بین الملل دانشکده حقوق دانشگاه تهران و سهراب صلاحی، رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور را همراهی می‌کنند.

همچنین پژمان علی دوستی به عنوان کارشناس سیاسی و دکتر محمد حسن قدیری ابیانه از دیگر میهمانان این برنامه ویژه هستند.

«اردیبهشت» را محمد اکبر زاده برای شبکه فرهیختگان تهیه می‌کند. اصغر دشتی میهمان رادیو نمایش می شود 17 مرداد با حضور اصغر دشتی،  کارنامه هنری محمود استاد محمد در رادیو نمایش نقد و بررسی می شود. در این برنامه کارنامه بزرگان هنر در 4 عرصه تأتر، سینما، رادیو و تلویزیون مورد بحث و بررسی قرار می گیرد که تاکنون  هنرمندانی چون خسرو سینایی، اصغر همت، یدالله صمدی، محبوبه بیات، ستاره اسکندری و....میهمان این برنامه ی رادیویی بوده اند. «کارنامه» به تهیه کنندگی: امین رهبر، نویسندگی: فرهاد امینی و روزبه حسینی و مجری کارشناسی: امیر حسن ندایی، رامین ناصر نصیر، روزبه حسینی و محسن قصابیان جمعه ها ساعت 21  به صورت زنده به روی آنتن رادیو نمایش می رود. سريال «همه چيز آنجاست» روي ميز تدوين تصويربرداري سريال تلويزيوني «همه چيز آنجاست» به کارگرداني شهرام شاه حسيني و تهيه کنندگي داوود هاشمي به سفارش گروه فيلم و سريال شبکه سه سيما در دانشگاه دامپزشکي ادامه دارد و افسانه افخمي همزمان با ضبط مشغول تدوين است. تا امروز حدود 25 درصد از تصويربرداري اين سريال به پايان رسيده و افسانه افخمي همزمان با ضبط مشغول تدوين است. در اين سريال تلويزيوني جمشيد مشايخي نقش نعمت الله، امين زندگاني نقش مهدي، الهام حميدي نقش پرستو، محمد عمراني نقش محسن، مهرانه مهين ترابي نقش اکرم، حديث ميراميني نقش مهرنوش، حسين مهري نقش مهران، امير مهديکيا نقش يوسف، نوشين زارع نقش نسرين، الهه فرشچي نقش بيتا، شيرين اسماعيلي نقش نازنين، مريم معصومي نقش سمانه، مزدک رستمي نقش اسماعيل، فريماه ارباب نقش بهار، مهسا موحد نقش شبنم، مختار سائقي نقش آرش، ايمان باقري نقش سياوش، فرحناز منافي ظاهر نقش سوسن، حميد نيري نقش پدر سمانه، مريم سرمدي نقش مادر سمانه، امير گرجي نقش امير روحي و علي گلي زاده نقش اسدالله را بازي ميکنند. همچنين قرار است بازيگران ديگري هم به اين سريال اضافه شوند. در خلاصه داستان سريال همه چيز آنجاست آمده است: کارگاه تولیدی خانواده قدیمی به علت ورود کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده میشود. مهدی پسر بزرگ خانواده در گير و دار رفع مشکلات به وجود آمده به بسياري از رازهاي خانواده پي ميبرد.
اين سريال تلويزيوني در 50 قسمت 40 دقيقه به سفارش گروه فيلم و سريال شبکه سه توليد ميشود. سيدمجيد ميرميران و عليرضا افخمي مشاوران فيلمنامه اين سريال هستند که فيروز قشقايي فيلمنامه اين سريال را نوشته است.

پخش سريال همه چيز آنجاست از اول آذر ماه شروع ميشود و تا قبل از شروع دهه فجر به پايان خواهد رسيد. سريال همه چيز آنجاست روايتگر موضوعات اجتماعي روز جامعه است و بينندگان اين مشکلات را در ميان داستان خانواده هاي قصه خواهند ديد. ضمن اينکه در اين سريال حرف دل جوانان هم زده مي شود. طبق برنامه ريزي انجام شده زمان تصويربرداري هشت تا نه ماه خواهد بود. عوامل اصلي اين سريال عبارتند از مدير تصويربرداري: محمد ناصري، صدابردار: مرتضي اصلانزاده، طراح گريم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: آيدين ظريف، مدير توليد: مهدي بدرلو، دستيار اول کارگردان: حسين خضوعي، برنامهريز: مجيد موثق و منشي صحنه: سهيلا کاشفي.
 










۱۳۹۳/۵/۱۵ - ۱۶:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن