تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805314592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داربي حساس قرمز و آبي در اهواز و تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مرداد ۱۳۹۳ (۸:۱۸ق.ظ)
هفته دوم ليگ برتر داربي حساس قرمز و آبي در اهواز و تهران هفته دوم رقابت هاي ليگ برتر با برگزاري هشت بازي در روزهاي پنجشنبه و جمعه (16 و 17 مرداد) انجام خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، با انجام هشت بازي طي روزهاي پنجشنبه و جمعه هفته دوم ليگ برتر برگزار مي شود.

* نفت تهران – راه آهن
در دومين هفته از رقابت هاي ليگ چهاردهم نفت تهران با هدايت علي منصوريان بايد به مصاف راه آهني برود که حميد استيلي و شاگردانش هنوز نمي دانند تکليف اين باشگاه از نظر مالک چگونه است. تيمي که در همان گام نخست مي توانست نوار بردهاي استقلال در هفته اول را بعد از 13 سال پاره کند و اجازه ندهد که امير قلعه نويي به عنوان اولين نفر باشگاه صدتايي ها وارد شود اما وضعيت نامعلوم و تمرين و بدنسازي ديرهنگام اين تيم اين اجازه را به راه آهن نداد. در طرف ديگر اين ميدان عليرضا منصوريان قرار دارد که او هم توانست نوار موفقيت هاي دايي با پرسپوليس را که هميشه با برد ليگ را شروع کرده است خاتمه دهد. نفت تهران نشان داده که با رفتن يحيي گل محمدي همچنان مي تواند با اتکا به نفراتي که جذب شده و مربي جواني که در اختيار دارد بازهم به عنوان يکي از مدعيان ليگ چهاردهم با حريفان خود به رقابت بپردازد. نفت تهران در اين بازي محمدامين حاج محمدي را به دليل دريافت کارت قرمز در بازي قبلي در اختيار ندارد.

* گسترش فولاد – سپاهان
زردپوشان اصفهاني که توانستند با پيروزي برابر پيکان به عنوان صدرنشين هفته نخست لقب بگيرند، در ايستگاه دوم ليگ برتر در تبريز برابر گسترش فولاد قرار خواهند گرفت. سپاهان که اين روزها بحث تخلف او بابت عبور از حد بودجه مجاز تعيين شده سازمان ليگ برسر زبان هاست با اتکا به نفرات خوبي که جذب کرده است بدون شک مي تواند يکي از مدعيان اصلي قهرماني باشد. با اين حال شاگردان زلاتکو کرانچار بايد برابر تيمي قرار بگيرند که با تارتار نشان داده در خانه به راحتي به تيمي امتياز نمي دهد و اين موضوع براي سپاهاني ها که مي خواهند به روند بردهاي خود و صدرنشيني شان ادامه دهند از اهميت بالايي برخوردار است. گسترش فولاد هم مي توانست يکي از برندگان هفته اول باشد که گل تساوي دقايق پاياني استقلال خوزستان اين رويا را براي آنها محقق نکرد.

* فولاد – پرسپوليس
شک نکنيد که حساس ترين بازي هفته دوم رقابت هاي ليگ چهاردهم مربوط به بازي فولاد و پرسپوليس است. دو تيمي که فصل گذشته همه بازي هاي آنها چه در جام حذفي و چه در ليگ با حاشيه هاي فراواني همراه بود و بحث کارت هاي پايان خدمت جعلي که براي چند بازيکن آنها به اثبات رسيده است به نوعي قهرماني پاک آنها را زير سوال برد. هرچند که خود پرسپوليس هم در اين زمينه با از دست دادن ماهيني تا حدي متضرر شده است. فولاد که اين فصل بدون فرکي و با اسکوکيچ به عنوان مدعي پاي به رقابت هاي اين فصل گذاشته در ايستگاه اول برابر تراکتورسازي رسول خطيبي با نتيجه دو بر يک باخت تا شروع نااميد کننده اي داشته باشد. از سوي ديگر علي دايي و شاگردانش به دنبال عقب نماندن از کورس هستند و هرطور که شده مي خواهند علاوه بر انتقام فصل گذشته، سه امتياز اين بازي را به اندوخته ابتداي کار خود در ليگ اضافه کنند. از نکات جذاب اين بازي بايد به حضور آقاي گل ادوار گذشته ليگ برتر يعني رضا نوروزي اشاره کرد که به همراه سوشا مکاني، دروازه بان فصل گذشته اين تيم برابر هواداران اهوازي قرار خواهند گرفت. پرسپوليس در اين ديدار کفشگري را به علت اخراج در بازي اول در اختيار ندارد.

* پيکان – سايپا
در ديگر بازي هفته دوم بايد به جدال دو غول خودروسازي کشور در عرصه توپ گرد اشاره کرد. جايي که قرار است يپکان با هدايت منصور ابراهيم زاده برابر نارنجي پوشان البرزي که تحت هدايت مجيد جلالي است، قرار بگيرد. بدون شک تيم پيکان را با جذب بازيکناني همچون مهدي رحمتي بايد يکي از گران ترين تيم هاي اين فصل دانست که در هفته اول نمايش نااميد کننده اي برابر سپاهان در اصفهان داشت و براي کادرفني و مسئولان اين تيم خيلي مهم است که در اين بازي خانگي بتوانند به هر سه امتياز اين بازي دست پيدا کنند. در سوي ديگر ميدان آقامعلم فوتبال در هفته نخست نتوانست از نفت مسجدسليمان تازه ليگ برتري شده عبور کند تا در اين هفته برابر سپيدپوشان پيکاني به دنبال جبران مافات و کسب حداکثر امتيازات بازي باشد. البته بعيد است با توجه به عدم استقبال هواداران از اين تيم شاهد بازي جذابي از سوي دو تيم باشيم.

* ملوان – صباي قم
تيم ملوان در ديدار نخست خود در آغاز ليگ برتر چهاردم برابر تيم پديده مشهد يکي ديگر از تازه صعود کرده ها به ليگ برتر قرار گرفت و در حاليکه همگان با توجه به عملکرد فصل گذشته ملوان دنبال برد اين تيم در خانه حريف بودند در نهايت قوهاي سپيد انزلي به يک امتياز بسنده کردند. با اين حال اين هفته شاگردان ايراندوست در خانه ميزبان صباي قم هستند و قطعا فضاي حاکم بر ورزشگاه ملوان آنهم با هواداران پرشور اين تيم کار را براي مرفاوي و شاگردانش که هفته قبل توانستند از سد ذوب آهن عبور کنند سخت خواهد کرد. بدون شک در اين بازي شاهد بازي جذابي از سوي دو تيم جوان ليگ خواهيم بود.

* ذوب آهن – تراکتورسازي
يحيي گل محمدي که شروع خوبي با ذوب آهن در ليگ چهاردهم نداشت حالا در دومين ايستگاه و در تبريز به تراکتوري برخواهد خورد که باخت برابر اين تيم برايش تداعي کننده آخرين حضور او روي نيمکت پرسپوليس بود که با شکست از اين تيم جدا شد. تراکتورسازي با رسول خطيبي بدون شک با موجي از اميد و روحيه بابت شکست مدافع عنوان قهرماني پاي به اصفهان خواهند گذاشت و اين يعني سخت شدن کار براي سبزپوشان اصفهاني که به دنبال جبران نتيجه هفته اول خود هستند. قرمزپوشان تبريزي در هفته اول نشان دادند تيمي منظم و با برنامه هستند که براي اثبات اتفاقي نبودن برد هفته اولشان براي کسب تمام امتيازات بازي پاي به اصفهان مي گذارند.

* نفت مسجد سليمان – پديده
جالب است اولين ديدار تازه ليگ برتري شده هايي که يکي از آنها يعني پديده خودش را با مرزبان مدعي رتبه يک رقمي بالاي جدول در پايان ليگ چهاردهم مي داند. تيمي که با جذب بازيکنان مطرحي همچون رضا عنايتي به دنبال بقا در ليگ است. با اين حال هر دوتيم در هفته نخست توانستند برابر تيم هاي پرقدمتي همچون سايپا و ملوان به يک تساوي برسند تا شروع کارشان در ليگ چهاردهم همراه با امتياز باشد. هرچند نفت مسجدسليمان همانند حريف خود از نظر جذب نفرات آنچنان که بايد و شايد قدرتمند عمل نکرده است اما مرزبان و شاگردانش خوب مي دانند در جايي فوتبال بازي خواهند داشت که اين رشته ورزشي استعدادها و هواداران بي شماري دارد و همين موضوع يک امتياز مهم براي اين تيم جنوبي تلقي مي شود.

* استقلال – استقلال خوزستان
داربي آبي را در آخرين بازي هفته دوم ليگ چهاردهم استقلال تهران ميزبان خواهد بود. استقلال خوزستان در ليگ قبل و در هفته هفتم دور رفت ميزبان همنام تهراني خود بود که توانست با گل هاي عادل کلاه کج و علي بيگدلي اين تيم را شکست دهد. هرچند که شايد استقلال فصل گذشته قلعه نويي با اين فصل تغييرات زيادي کرده است و اين تيم به قول سرمربي خودش همان استقلال سال 83 شده که مدعي اصلي قهرماني است. از سوي ديگر ويسي و شاگردان ساعي او هفته گذشته در آخرين دقايق باخت برابر گسترش را با يک تساوي عوض کردند تا ثابت کنند حريف دست و پا بسته اي در اين فصل براي حريفان نخواهند بود. جداي اينکه هر دو تيم به دنبال کسب حداکثر امتيازات اين بازي هستند اما اين موضوع براي سرمربي استقلال که مي خواهد ناکامي هاي فصل گذشته را از همين ابتدا جبران کند و هفته پرتنشي را به خاطر مصاحبه هاي برخي بازيکنان ليگ از جمله نکونام داشته، کمي سخت و مشکل باشد.


برنامه کامل هفته دوم:
پنجشنبه 16 مرداد
فولاد خوزستان- پرسپوليس ساعت 19 و 30 ورزشگاه غدير اهواز
گسترش فولاد تبريز- سپاهان ساعت 18 ورزشگاه اختصاصي گسترش تبريز
پيکان تهران- سايپا البرز ساعت 19 و 30 دقيقه ورزشگاه دستگري تهران
نفت تهران- راه‌آهن ساعت 18 ورزشگاه تختي تهران


جمعه 17 مرداد
ذوب‌آهن- تراکتورسازي ساعت 19 و 25 دقيقه ورزشگاه فولادشهر اصفهان
نفت مسجدسليمان- پديده ساعت 19 و 30 دقيقه ورزشگاه شهيد بهنام محمدي
ملوان بندرانزلي- صباي قم ساعت 18 ورزشگاه تختي انزلي
استقلال تهران- استقلال خوزستان ساعت 19 و 30 دقيقه ورزشگاه آزادي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن