تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819891254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کردستان: خروج از رکود تورمی نیازمند عزم ملی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار کردستان: خروج از رکود تورمی نیازمند عزم ملی است سنندج – ایرنا – استاندار کردستان گفت: خروج از رکود تورمی موجود در کشور مورد توجه دولت است، اما عملی شدن این امر نیاز به عزم ملی دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در نشست شورای اداری استان کردستان در سنندج افزود: با تمهیدات صورت گرفته توسط دولت، رکود تورمی نسبت به سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته است.
وی بیان کرد: عزم و تلاش دولت مبنی بر خروج از رکود اقتصادی است و به زودی نیز بسته هایی به این منظور عرضه خواهد شد.
وی اظهار کرد: باید همه نهادها به میدان بیایند و همفکری کنند تا شاهد یک مرحله از رونق در آینده نزدیک باشیم.
زاهدی گفت: اگر از ظرفیت های کشور استفاده شود، مسئله ای به نام محرومیت و استان کم تر توسعه یافته معنا نمی یابد.
استاندار کردستان افزود: استان های مختلف کشور پازل توسعه کشور را تشکیل می دهند که کردستان هم می تواند به عنوان یکی از این پازل ها ایفای نقش کند.
وی بیان کرد: لازم است گفتمان توسعه به یک خواست عمومی و گفتان غالب و فراگیر در کشور بدل شود و همه افراد تاثیرگذار در راستای عملیاتی کردن آن سهم خود را به درستی ایفا کنند.
به گفته وی با وجود محدودیت ها در استان کردستان، اما ظرفیت هایی وجود دارد که جوابگوی توسعه است.
استاندار کردستان حمایت خود را از ایجاد منطقه آزاد تجاری در استان اعلام کرد و ضمن تقدیر از پیگیری های مشاور ارشد رئیس جمهور برای تحقق این مهم گفت: این مهم به صورت ویژه در حال پیگیری است و امیدواریم بعد از تصویب دولت با تلاش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در مجلس نیز به تصویب برسد.
زاهدی در ادامه با اشاره به اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی در پاییز امسال، از مسوولان و مدیران دستگاه های اجرای استان خواست در راستای اجرای هرچه کامل این طرح، مجریان و مسئولان برگزار کننده این سرشماری را یاری کنند.
زاهدی در پایان ضمن گرامیداشت هفته ملی مهارت توجه به توسعه اشتغال و رفع مشکل بیکاری را نیاز اصلی در استان عنوان کرد و گفت: در زمینه توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و ایجاد اشتغال اقدامات قابل توجهی انجام شده ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.ک/2
570/533



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن