تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820229603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسوولان نسبت به راه اندازی مجدد فرودگاه کلاله کم توجه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس شورای اسلامی: مسوولان نسبت به راه اندازی مجدد فرودگاه کلاله کم توجه هستند کلاله - گنبدکاووس - ایرنا- نماینده مردم شهرستان های مینودشت،گالیکش،کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی، گفت: برخی از مسوولان نسبت به راه اندازی مجدد فرودگاه کلاله کم توجهی می کنند.


ˈعبدالکریم رجبی ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ، از مدیران مرتبط با راه اندازی فرودگاه کلاله بخاطر عدم تشکیل جلسه هماهنگی، انتقاد کرد.
وی با بیان اینکه فرودگاه کلاله بستر توسعه اقتصادی شرق استان گلستان است ، گفت: به منظور بررسی مشکلات و تنگناهای راه اندازی فرودگاه کلاله جلسه مشترکی با حضور اعضای مجمع نمایندگان گلستان و رییس سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه مقرر شد، جلسه ای با حضور مدیران هواپیمایی کشوری، مدیر کل فرودگاه های استان گلستان، نماینده استانداری، رییس فرودگاه کلاله و اینجانب تشکیل و راهکارهای عملی برای برقراری پروازهای مسافربری فرودگاه کلاله به تهران و سایر شهرهای پیشنهادی مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار گیرد.
رجبی با ابراز تاسف از بی توجهی های صورت گرفته نسبت به این امر تاکید کرد: در اولین فرصت در جهت تشکیل جلسه مشترک مسوولان مرتبط با راه اندازی فرودگاه کلاله اقدام خواهم کرد.
فرودگاه کلاله با 40 سال قدمت در زمینی به مساحت 315 هکتار در سه کیلومتری غرب مرکز این شهرستان قرار دارد.
بیش از 40 میلیارد ریال برای راه اندازی و تامین امکانات پروازی این فرودگاه اعم از برج مراقبت، ایکس ری، گیت وی، تسمه نقاله کانتر پذیرش مسافر، سالن انتظار، تکنیکال بلاک، باند اپرون، باند تاکسی وی، آشیانه هواپیما، ترمینال و ... هزینه شده است.
فرودگاه کلاله در اردیبهشت ماه سال 1391 با حضور رییس جمهوری وقت افتتاح شد و تاکنون 2 مرحله پرواز مسافربری داشته و آخرین پرواز از این فرودگاه نیز خرداد ماه 1392 صورت گرفت و همچنان بلااستفاده مانده است.
/7478/622/



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن