تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820550969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبری از راه اندازی مجدد مخابرات راه دور فارس نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > فارس راستگو به مهر مطرح کرد:
خبری از راه اندازی مجدد مخابرات راه دور فارس نیست
شیراز – خبرگزاری مهر: دبیر اجرایی خانه کارگر استان فارس گفت: هنوز خبری از راه اندازی مجدد کارخانه مخابرات راه دور استان فارس نیست.



علی راستگو در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه بحث راه اندازی کارخانه مخابرت راه دور استان را مطرح کرده اند تاکید کرد: در حال حاضر مشکل کارگران این کارخانه با بازنشسته کردن آنها بر طرف شده اما همچنان بخش زیادی از آنها سنوات خود را دریافت نکرده اند. وی ادامه داد: راه اندازی این کارخانه نیز به گوش ما رسیده اما تاکنون خبری از این مهم نیست. دبیر اجرایی خانه کارگر استان فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت کارخانجات فارس یادآورشد: در حال حاضر 270 کارخانه نیمه تعطیل است و این وضعیت کار را برای دولت جدید سخت کرده است.

راستگو با اشاره به اینکه خانه کارگر استان فارس حمایت همه جانبه از نیروی کار را بر عهده دارد، گفت: وضعیت معیشتی و رفاهی کارگران استان فارس را مد نظر قرار داده ایم و خوشبختانه در این راستا موفق شده ایم. وی تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و 400 نفر کارگر و خانواده آنها از امکانات رفاهی و آموزشی این مجموعه استفاده می کنند و حتی با هماهنگی های انجام شده 120 مرکز در خارج از مجموعه کارگری نیز قراردادهایی برای رفاه کارگران بسته ایم. دبیر اجرایی خانه کارگر استان فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه راه اندازی دانشگاه علمی و کاربردی به آموزش این بخش کمک فراوان کرده، گفت: امروز در 19 رشته کاردانی و هفت رشته کارشناسی فعالیت می کنیم. راستگو تصریح کرد: امروز اعضای خانه کارگر استان فارس از لحاظ آموزش عالی و آموزش های کوتاه مدت جایگاه خوبی را به دست آورده است.


۱۳۹۳/۵/۶ - ۱۴:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن