تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820568256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موزه قرآنی در فارس راه‌اندازی شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس: موزه قرآنی در فارس راه‌اندازی شود خبرگزاری پانا: نداف با اشاره به برپایی نمایشگاه «عروةالوثقی» در شیراز از برگزاری ۶ نشست تخصصی در این نمایشگاه خبر داد.
۱۳۹۳ شنبه ۴ مرداد ساعت 09:15



به گزارش خبرگزاری پانا، احمدرضا نداف در حاشیه برپایی نمایشگاه «عروةالوثقی» در شیراز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نمایشگاه در بخش‌های مختلفی برپا شده است، گفت: نمایشگاه مذکور در بخش‌های دانشگاهی، حوزوی، هنرهای قرآنی، ادارات، کودک و نوجوان، مؤسسات قرآنی، حجاب و عفاف و آسیب‌های ماهواره دائر شده است.
مدیر نمایشگاه بزرگ«عروةالوثقی» در شیراز با یادآوری اینکه این هفتمین دوره برپایی نمایشگاه «عروةالوثقی» است، افزود: تفاوت عمده‌ای که این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته دارد، این است که از بخش فروش آن کاسته شده و بیشتر سعی بر معرفی توانمندی‌های قرآنی استان فارس و همچنین ارائه محتواهای قرآنی به مخاطبان شده است.
نداف از برپایی نشست‌های تخصصی در حاشیه نمایشگاه قرآن خبر داد و گفت: 6 نشست تخصصی در حاشیه این نمایشگاه برپا می‌شود که از جمله آن می‌‌توان به نشست تخصصی سبک زندگی مهدوی، قرآن و نجوم، آسیب‌های ماهواره و غیره اشاره کرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه این نمایشگاه نسبت به سال‌های خوب به لحاظ کیفی و کمی ارتقا داشته است،‌ افزود: یکی از مزیت‌های نمایشگاه امسال، مکان برگزاری آن است که باغ جنت خود به‌صورت روزانه حداقل 2 الی 3 هزار نفر در آن حضور می‌یابند و مسلماً بخش قابل توجهی از آنان نیز از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.
نداف در پاسخ به اینکه آیا نمایشگاه قرآن می‌تواند به‌صورت دائمی در طول سال برگزار شود؟ گفت: برای برپایی نمایشگاه دائمی باید به دنبال یک محل دائمی باشیم ضمن اینکه زمانی که یک نمایشگاه دائمی شد قطعاً نوع عرضه محصولات، کتاب‌ها و نرم‌افزارهای آن نسبت به نمایشگاه‌های فصلی متفاوت خواهد بود.
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تأکید کرد: بهتر است در این زمینه موزه قرآنی در فارس راه‌اندازی شود به خصوص اینکه اگر بخواهیم تبدیل به قطب قرآنی کشور شویم.
وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های قرآن موجب می‌شود که عرضه و تقاضای محصولات قرآنی در جامعه بیشتر شود، گفت: عرضه و تقاضا دو آیتم تأثیرپذیر از یکدیگر هستند به خصوص در حوزه قرآن اگر بتوانیم محصولات قرآنی جدید و متناسب با نیازهای روز را عرضه کنیم، مسلماً شاهد رشد تقاضاهای آنها نیز خواهیم بود.
یادآور می‌شود، هفتمین دوره نمایشگاه «عروةالوثقی» از تاریخ 29 تیر الی 4 مرداد به‌مدت یک هفته در محل باغ جنت شیراز دائر شده است.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن