تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816360296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گیلان: به آموزه های قرآنی باید ازسطوح پایین تحصیلی توجه شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob استاندار گیلان: به آموزه های قرآنی باید ازسطوح پایین تحصیلی توجه شود رشت - ایرنا - استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت ارتقای آموزش قرآن بین دانش آموزان گفت: آموزه های قرآنی بایستی از سطح پایین تحصیلی دبستان و پیش دبستان مورد توجه قرار گیرد.


به گزارش ایرنا، ˈمحمد علی نجفیˈ روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان در سالن شهید انصاری استانداری افزود: دست اندرکاران بایستی برای تقویت آموزه های قرآنی از سطح پایین تحصیلی در مدارس تلاش کنند.
وی با بیان این که تقویت آموزه های قرآنی باید از طریق دستگاه های فرهنگی مورد توجه جدی قرار گیرد، اظهار کرد: کودکان و نوجوانان ما بایستی با مفاهیم قرآنی آشنا و آن را در زندگی خود به کار گیرند.
نماینده عالی دولت در استان گیلان در ادامه حضور مردم و مشارکت های آنها در آموزش و پرورش را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: در اجرای طرح های مختلف نباید تنها منتظر اعتبارات دولتی بود.
نجفی در ادامه با اشاره به طرح هجرت سه و اردوهای جهادی تصریح کرد: اجرای این طرح ها بسیار مهم و در ایجاد انگیزه اجتماعی در دانش آموزان نقش مهمی دارد.
وی تمرین دانش آموزان در مشارکت های اجتماعی را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: دانش آموزان در اردوهای جهادی مساعدت و همیاری در شهرها و روستاها را تمرین می کنند.
نماینده عالی دولت در استان گیلان در ادامه با اشاره به حملات وحشیانه به مردم غزه خاطر نشان کرد: در این حملات کودکان ، زنان و مردان بی گناه به دست رژیم صهیونیستی جانشان را از دست می دهند.
وی روز جهانی قدس را فرصتی برای حمایت از مردم بی دفاع غزه دانست و بیان داشت: همه ما بایستی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور و گسترده داشته باشیم.
استاندار گیلان از فرهنگیان و دانش آموزان استان گیلان خواست تا در برنامه ای منسجم در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری باشکوه داشته باشند.

* ارتقاء آموزش قرآن از سیاست های وزارت آموزش و پرورش
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز گفت: ارتقای آموزش قرآن ویژه معلمان ، آموزگاران و مدیران مدارس از سیاست های وزارت آموزش و پرورش است.
ˈمهدی حاجتیˈ در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به طرح ارتقای آموزش قرآن ابتدایی ویژه معلمان در مدارس افزود: بسیاری از معلمان به ویژه جذب شدگان سال های اخیر با مفاهیم ، نگرش و دانش قرآنی آشنا نیستند.
وی با بیان این که ما موظفیم برای ارتقای معلمان در بخش آموزش قرآن اقدام کنیم ، اظهار داشت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به این موضوع پرداخته شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اهمیت برگزاری اردوهای جهادی تصریح کرد: در این اردو ها روحیه کار و تلاش به دانش آموزان آموزش داده می شود.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در ادامه گفت: در طرح ارتقای آموزش قرآن ابتدایی 190 هزار دانش آموز ابتدایی، 20 هزار دانش آموز پیش دبستانی و حدود 10 هزار معلم در گیلان تحت پوشش قرار می گیرند.
ˈمحمدرضا گلیˈ افزود: در این طرح آموزش قرآن ، افزایش دانش قرآنی ، ارتقاء نگرش قرآنی و بهبود مهارت های تدریس برای معلمان و آشنایی دانش آموزان با مفاهیم قرآنی مورد توجه قرار می گیرد.
گزارش سفر وزیر آموزش و پرورش در نهم ماه جاری به گیلان، تصویب اعتبار مورد نیاز طرح هجرت سه و اردوهای جهادی ، طرح ارتقای آموزش قرآن ابتدایی ، برگزاری کلاس های کنکور و تقویتی به منظور ارتقاء علمی دانش آموزان و احراز رتبه های برتر کشوری و .... از دستورات این جلسه بود.
بیش از 380 هزار دانش آموز در مدارس استان گیلان مشغول تحصیل هستند. ک/2.
7286/ 603

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن