تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818965841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار: مدیران با کار صادقانه، زمینه توسعه گیلان را فراهم کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار: مدیران با کار صادقانه، زمینه توسعه گیلان را فراهم کنند رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: مدیران با کار خالصانه ، صادقانه و با برنامه در چارچوب اهداف دولت تدبیر و امید، پیشرفت و توسعه گیلان و کاهش دغدغه های مردم گام بردارند.


به گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، ˈمحمدعلی نجفیˈ در نشستی با معاونین ، مدیران کل و جمعی از مشاوران استانداری در جمع بندی اجمالی از راهبردهای مدیریتی استان در حدود 10 ماه گذشته، توجه به بهبود وضعیت اقتصادی مردم را از مهمترین این راهبردها عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی ریشه در معیشت نامناسب دارد، افزود: مدیران ستادی استانداری به عنوان موتور محرکه مدیریتی استان، بسترهای اجرای این راهبردها را بیشتر از گذشته فراهم کنند.
نجفی در این نشست با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با مشی اعتدالی و دوری از حاشیه ها ، به دنبال فراهم کردن بسترهای آرامش و ثبات اقتصادی با کاهش تورم و خارج شدن از رکود است، ادامه داد: انتظارمن از مدیران دستگاه های اجرایی بویژه مدیران ستادی استانداری که موتور محرکه مدیریت استان محسوب می شوند، این است که با کار خالصانه ، صادقانه و با برنامه در چارچوب اهداف دولت تدبیر و امید، پیشرفت و توسعه گیلان و کاهش دغدغه های مردم گام بردارند.
وی با اشاره به دغدغه های اقتصادی رهبرمعظم انقلاب در نامگذاری سال های اخیر خاطرنشان کرد : حل مشکل اشتغال و بیکاری از تذکرات همیشگی ایشان است.
استاندار گیلان خاطر نشان کرد: باید با عزم و روحیه جهادی در جهت حل هرچه بیشتر مشکلات مردم بکوشیم.
وی تأکید کرد : فضای کار و تلاش در گیلان بسیار زیاد است و باید به کمک هم و با هم افزایی همه اجزای نظام در استان اهتمام جدی نسبت به افزایش نرخ رشد اقتصادی، اشتغال و توسعه داشته باشیم.
نجفی با یادآوری این نکته که مردم در بیست و چهارم خرداد سال گذشته با رویکردها و اندیشه های جدید به برنامه های دکتر روحانی رأی داده و نوع خواسته های خود را مشخص کردند، گفت: در استان با مدیری که در راستای خواسته های مردم حرکت نکند، تعارف ندارم.
وی رعایت تکریم ارباب رجوع و برگزاری مستمر ملاقات مردمی در روزهای سه شنبه را بسیار مهم دانست و گفت: اگر نمی توانیم مشکلی را حل کنیم، حداقل انتظار از مدیران این است که باخوش رویی و صداقت با مردم برخورد کنند.
نجفی همچنین توجه به تقویت مبانی فرهنگی اصیل و مذهبی مردم گیلان را نیز یاد آور شد و گفت : توجه به این دو مقوله مهم، یاریگر ما در پیشبرد اهداف عالیه نظام است.ک/1
7296/695



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن