تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801186098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مازندرانی ها سه عنوان کتاب سوادآموزی برای بانوان کشور تالیف کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مازندرانی ها سه عنوان کتاب سوادآموزی برای بانوان کشور تالیف کردند ساری-ایرنا- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران از تألیف کتاب قرآن ، ریاضی و فارسی سواد آموزی ویژه بانوان کشور در این استان خبر داد.


ˈ داود تقی نیا ˈ گفت : کتاب های تالیف شده هم اکنون در مرحله نهایی تدوین قرار دارند.
وی نرخ باسوادی در مازندران را بر اساس آخرین آمار نفوس و مسکن 97 درصد اعلام کرد و افزود : جامعه هدف افراد بی سواد در گروه سنی 10تا 49 سال است و بر همین اساس هم به فرموده مقام معظم رهبری بی سوادی در کشور باید تا پایان برنامه پنجم ریشه کن شود.
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه امسال سیاست دولت برای با سواد کردن جامعه هدف بر مبنای سه طرح اجرایی می شود ، گفت : تا پایان امسال تمامی اولیای بی سواد دانش آموزان مازندران که تعدادشان چهار هزار و 546 نفر است ، باسواد خواهند شد.
وی افزود : همچنین بر اساس یکی از طرح ها افراد سنین 10 تا 20 سال که جوانان و کودکان را تشکیل می دهند ، امسال زیر پوشش سوادآموزی قرار می گیرند.
او ادامه داد : برخی افراد بدسرپرست و بی سرپرست ، کودکان کار و معلولان جسمی و حرکتی که به دلایل مختلف محروم از تحصیل شدند در قالب افراد سنین 10 تا 20 سال زیر پوشش قرار می گیرند.
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران ، تقی نیا پوشش سوادآموزی برای زنان را هم از دیگر طرح های دولت معرفی کرد و گفت : زنان به دلایل مختلف بویژه افزایش جمعیت خانواده در گذشته ، مشکلات معیشتی ، بعد مسافت از خانه تا مدرسه ، تبعیض جنسیتی بیشتر از مردان از سواد خواندن و نوشتن محروم هستند.
مازندران حدود سه میلیون و 200هزار نفر جمعیت دارد.ک/1
2585/1654



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن