تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801628374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجازه ندهیم شیراز به عنوان بیکارترین کلانشهر کشور مطرح باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس در جمع نمازگزاران مسجد الرضا شیراز ؛ اجازه ندهیم شیراز به عنوان بیکارترین کلانشهر کشور مطرح باشد خبرگزاری پانا: احمدی گفت: بزرگترین نگرانی خود را عدم وجود فرصت اشتغال برای جوانان مطرح كرد و گفت : باید با همفكری و یكپارچكی ، اجازه ندهیم شیراز به عنوان بیكارترین كلانشهر كشور مطرح باشد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱ مرداد ساعت 18:17



به گزارش خبرگزاری پانا، دكتر سید محمد احمدی در جمع نمازگزاران مسجد الرضا شیراز، عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) را مدال افتخاری برای این شهر دانست و اظهار داشت : این فرصت شرایط مناسبی را به لحاظ مادی و معنوی برای شیراز به وجود آورده است كه باید در تمامی برنامه ریزی ها به آن توجه كرد. استاندار فارس ادامه داد : اقتصاد شیراز در سال های گذشته بر اساس گردشگری ، رونق فراوانی داشت و حضور گردشگران داخلی و خارجی شرایط اقتصادی و اشتغالزایی بسیار مناسبی برای شهروندان این شهر به وجود می آورد كه می توان آن شرایط مطلوب را دوباره با ایجاد زیر ساخت ها و برنامه ریزی احیا كرد.
وی به سیاست های خارجی دولت تدبیر و امید اشاره و عنوان كرد : دولت با تلاش های فراوان به دنبال تنش زدایی در روابط بین الملل است و خوشبختانه در یك سال گذشته به خوبی در این زمینه عمل كرده است؛ بنابراین باید بتوانیم در این شرایط  زمینه را برای جذب گردشگران خارجی فراهم كنیم.
دكتر احمدی زیر بناهای اساسی گردشگری در استان را ضعیف ارزیابی كرد و افزود : علاوه بر توسعه زیر ساخت های گردشگری باید در فرهنگسازی و نوع  ارتباط با گردشگران داخلی و خارجی اقدامات مناسبی را صورت دهیم.
رییس شورای برنامه ریزی استان فارس برخورد نامناسب با میهمانان و گردشگران را موجب وارد شدن لطمات جبران ناپذیر بر چهره ملی و استانی مردم دانست و اضافه كرد : رفتار نامناسب یك فرد با گردشگران داخلی و خارجی در شهر شیراز باعث می شود تا به شخصیت مردم و كشور خدشه وارد شود.
وی تاكید كرد: نباید اجازه دهیم گردشگران از شیراز و استان فارس فراری شوند بلكه با رفتار پسندیده و مهمان نوازی خاص مردم شیراز ، رفتار و ارتباطات موثر و مناسب،  باید برای گردشگران جاذبه ایجاد كنیم.  
استاندار فارس در ادامه به برخی طرح های در حال اجرا در استان اشاره كرد و گفت : حلقه حمل و نقل  ریلی در فارس باید تكمیل شود و شیراز در ادامه توسعه مسیر راه آهن به بوشهر، عسلویه، بندر عباس و گلگهر متصل خواهد شد كه بخشی از این مسیر ها در حال اجرا است.
دكتر احمدی بیان داشت: توسعه زیر ساخت های حمل و نقل درون شهری از جمله قطار شهری در شیراز ، تامین آب آشامیدنی شهرها ، احداث خط لوله دوم آب آشامیدنی شهر شیراز ، احداث 4 بیمارستان بزرگ در این شهر از جمله  پروژه های در دست اقدام می باشد كه امیدواریم هرچه سریعتر به نتیجه برسد.
رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس همچنین به موضوع بهبهود و بهسازی فضای اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) اشاره و تاكید كرد : با تشكیل شورای توسعه حرم مطهر احمد ابن موسی (ع) امیدواریم طرح بهسازی اطراف این حرم با سرعت بیشتری دنبال شود.
 
یادآور می شود قبل از سخنرانی استاندار فارس نماز جماعت  ظهر و عصر به امامت آیت الله سید علی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی و عضو مجلس خبرگان رهبری در این مسجد برگزار شد.
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن