تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819234606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در غزه را محکوم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در غزه را محکوم کرد آنکارا - ایرنا - وزارت خارجه ترکیه روز دوشنبه حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در نوار غزه را که موجب کشته شدن 10 غیرنظامی شد، محکوم و از بیانیه دبیرکل سازمان ملل در این مورد حمایت کرد.


به گزارش ایرنا، دبیر کل سازمان ملل متحد در بیانیه ای، حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه این سازمان در نوار را به شدت محکوم کرده و آن را اقدامی ˈمجرمانه و از نظر اخلاقی شنیعˈ قلمداد کرده است.
ˈبان کی مونˈ در بیانیه خود، حمله دیروز (یکشنبه) نیروهای رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل را ˈموردی دیگر از نقض آشکار قوانین بین المللیˈ توصیف کرده و خواهان انجام تحقیقات فوری و شناسایی عاملان آن شده است.
وزارت خارجه ترکیه نیز در بیانیه ای که در پایگاه اینترنتی این وزارتخانه منتشر شده، آورده است: متاسفانه حمله اسراییل به مدارس سازمان ملل که تنها پناهگاه باقی مانده برای مردم غزه است، برای اول بار نیست و اخیرا نیز این رژیم حمله خونباری به مدرسه دیگر این سازمان در این منطقه انجام داده است .
وزارت خارجه ترکیه تصریح کرده است که این حمله در حالی صورت گرفت که مختصات مدرسه پیشتر به اطلاع مقامات اسراییلی رسانده شده بود و از این نظر اقدامی بسیار هولناک محسوب می شود.
در این بیانیه با اشاره به اینکه اسراییل با حمله به ساختمان های سازمان ملل در غزه، کلیه حقوق بین المللی و حقوق بشر را زیر پا گذاشته است، بر لزوم اقدام جدی جامعه بین المللی برای حساب پس دادن اسراییل در قبال این حملات بی سابقه تاکید شده است.
رژیم صهیونیستی در 28 روز گذشته از زمین، هوا و دریا نوار غزه را زیر آتش گرفته و تاکنون یک هزار و 857 غیر نظامی فلسطینی را شهید کرده است .
این رژیم همچنین در یک هفته گذشته دو مدرسه سازمان ملل در نوار غزه را که پناهگاه شهروندان فلسطینی در این منطقه بود را هدف حملات وحشیانه قرار داده که در جریان این حملات، دهها زن و کودک شهید و مجروح شده اند .
خاورم/2011**1651



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن