تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815567692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گشایش اولین مهدکودک و هایپرمارکت استاندارد در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان فارس در گفت و گو با پانا خبر داد: گشایش اولین مهدکودک و هایپرمارکت استاندارد در شیراز خبرگزاری پانا: رهنما از گشایش اولین مهدکودک و هایپرمارکت استاندارد در شیراز خبر داد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۳ مرداد ساعت 10:15



مرتضی رهنما در گفت و گو با پانا اظهار داشت: اولین مهدکودک استاندارد در شیراز گشایش یافت که این مهد کودک توسط بخش خصوصی اداره می شود. مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان فارس ابراز داشت: استاندارد مهدکودک ها تشویقی است اما استاندارد وسایل بازی مورد استفاده در مهدکودک ها اجباری است.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با سازمان بهزیستی استان مبنی بر استاندارد شدن وسایل بازی در مهدکودک ها تصریح کرد: بهزیستی استعلام 200 مهدکودک را از استاندارد گرفته مبنی بر استناندارد سازی مهدکودک های استان، که این مهم در حال انجام است.
رهنما اضافه کرد: مقررات اولین مهدکودک استاندارد در شیراز شامل مقررات ایمنی، بهداشتی، فضای فیزیکی، سطح تحصیلات مربیان و نحوه اموزش آنها می شود.
وی از مدیران مهدکودک های استان خواست نسبت به دریافت نشان استاندارد در راستای ارتقای کیفی سطح خدمات اقدام کنند.
مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان فارس ادامه داد: وقتی انتظار مردم برای ارائه خدمات بهتر از مهدکودک های استان بالاب رود به طور قطه مهدکودک ها نیز خود را ملزم به دریافت نشان استاندارد می دانند.
وی در بخش دیگر سخنان خود از ارائه اولین پروانه استاندارد برای یک هایپرمارکت در شیراز خبر داد و خاطرنشان کرد: شیراز این ظرفیت را دارد که تمام هایپرمارکت های فعال در این شهر نشان استاندارد دریافت کنند.
رهنما گفت: هایپر مارکتی که در شیراز نشان استاندارد دریافت کرده موظف است تخم مرغ ها را دریخچال نگهداری کند، آب و تمام نوشیدنی ها را درمعرض مستقیم نور آفتاب قرار ندهد و بستنی ها را زیر دمای 4 درجه نگهداری نکند.
وی در پایان متذکر شد: شیراز یک شهر توریستی است و امیدواریم سایر صنوف نیز برای دریافت پروانه استاندارد اقدام کنند.
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن