تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819212915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش از تعدد تشکل های دانش آموزی ضرر نمی کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس سازمان دانش آموزی: آموزش و پرورش از تعدد تشکل های دانش آموزی ضرر نمی کند تهران - ایرنا - رییس سازمان دانش آموزی و معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ما از تعدد تشکل های دانش آموزی ضرر نمی کنیم، گفت: آنچه در این میان مهم است اینکه باید تشکل ها به گونه ای با یکدیگر مرتبط شوند تا هم افزایی داشته باشند.


حمیدرضا کفاش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش ایرنا اظهار داشت: لازم است فعالیت تشکل های دانش آموزی طوری مدیریت شود که به جذب بیشتر اعضا منجر شده و از موازی کاری جلوگیری شود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: اگر تشکل جدیدی از سوی سازمان ها، نهادها و ارگان هایی که به نحوی با قشر جوان و نوجوان سر و کار دارند و برای اعتلای دانش آموز به صورت قانونی تلاش می کنند، اعلام موجودیت کنند، استقبال می کنیم و بخشی از کارها و فعالیت های خود را به آنها خواهیم سپرد.
کفاش تصریح کرد: در زمان حاضر حدود پنج میلیون دانش آموز تحت پوشش بسیج دانش آموزی و حدود 500 هزار نفر نیز تحت پوشش سازمان دانش آموزی و پیشتازان و فرزانگان هستند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اکنون چهار تشکل بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، سازمان جوانان هلال احمر و پیشتازان و فرزانگان با نظارت این معاونت فعالیت دارند.
وی یادآورشد: آموزش و پرورش از ایجاد تشکل های جدید دانش آموزی شناسنامه دار با اهداف و اعضا مشخص استقبال می کند و نگاه ما این نیست که صرفا به فعالیت چهار تشکل یاد شده اکتفا کنیم.
کفاش تصریح کرد: قرار است فعالیت های این تشکل ها در یک جلد کتاب تجمیعی برای سال تحصیلی 94-93 منتشر شده و در اختیار مدارس قرار گیرد.
وی با بیان اینکه به هر اندازه این تشکل ها گسترده تر فعالیت خود را ادامه دهند به نفع آموزش و پرورش خواهد بود، یادآورشد: جهت گیری ما تقویت تشکل های دانش آموزی است.
رییس سازمان دانش آموزی بیان داشت: تلاش داریم تا با توسعه فعالیت تشکل ها، تعداد بیشتری از دانش آموزان را تحت پوشش قرار دهیم و برنامه ها به گونه ای مدیریت شود که اقدامات و فعالیت ها مکمل هم باشند.
کفاش اظهار داشت: تشکل ها برای فعالیت در خارج از محیط رسمی اداری باید طبق قوانین و مقررات و با مشخص کردن اهداف و فعالیت های خود از وزارت کشور مجوز دریافت کنند و در نهایت آموزش و پرورش مسوولیت هماهنگی تشکل های شناسنامه دار و قانونی را به عهده خواهد داشت.
فراهنگ (4)**1883 ** 1569



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن