تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819272461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ده سد مخزني در استان لرستان دردست اجراست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مرداد ۱۳۹۳ (۰:۴۰ق.ظ)
سيفي مطرح کرد: ده سد مخزني در استان لرستان دردست اجراست مديرعامل شرکت آب منطقه اي لرستان گفت:ده سد مخزني در استان لرستان دردست اجراست که از پيشرفت فيزيکي 5تا 96 درصد برخودار هستندو براي تکميل اين ده تا سد 700 ميليارد تومان اعتبار نياز است.
به گزارش خبرگزاري موج، مديرعامل شرکت آب منطقه اي لرستان در حاشيه بازديد ازسد مخزني مروک در جمع خبرنگاران گفت: ظرفيت سد مروک طبق برنامه 5500متر مکعب بوده است اما به دليل کاهش بارندگي ، خشکسالي وبحث رها نشدن حق آبه سد کمال صالح تقريبا حدود 2000 هکتار کاهش داشته ايم.
سيفي افزود: درحال حاضراز 3هزارهکتار پاياب سد مروک1200هکتار تامين آب شده است.
وي گفت : درمجموع 800هکتارازاراضي محل درياچه سد تملک شده است که 13ميليارد تومان پرداخت شده و 4 ميليارد بدهکار هستيم که درتخصيص هاي بعدي 4 ميليارد پرداخت مي شود.
سيفي با اشاره به اينکه عملياتي اجرايي در سه شيفت انجام مي شود گفت: 3000 هزار مترمکعب از بتن ريزي سرريز باقي مانده است.
وي با اشاره به پيشرفت فيزيکي بالاي 95درصدي سد مروک تصريح کرد: تاکنون 100ميليارد تومان براي اين سدهزينه شده است که 40 ميليارد تومان هزينه براي تکميل و پرداخت بدهي پيمانکاران و کشاورزان نياز است.
سيفي گفت: درکل ده تا سد مخزني دراستان درحال اجرا داريم که از پيشرفت فيزيکي 5تا 96 درصد برخودار هستندو براي تکميل اين ده تا سد 700 ميليارد تومان اعتبار نياز است.
وي اضافه کرد:سدهاي زيبا محمد، تاج امير، عالي محمد ، شهيد بروجردي از پيشرفت فيزيکي 5 درصد برخودار هستند.
اين مقام مسئول گفت: در سالجاري سد ايواشان و مروک به بهره برداري مي رسند و درسال 94 سد حوضيان وسد کمندان به بهره برداري مي رسند.
مديرعامل شرکت آب منطقه اي لرستان گفت: در مجموع اين ده تا سد 400 ميليون مترمکعب آب مهار مي کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن