تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 31 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودتان را بر خوش اخلاقى تمرين و رياضت دهيد، زيرا كه بنده مسلمان با خوش اخلاقى خود به در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807361524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبرد واقعی با داعش از ۲۴ ساعت آینده//هدیه عربستان//سپر انسانی داعش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نبرد واقعی با داعش از ۲۴ ساعت آینده//هدیه عربستان//سپر انسانی داعش


عربستان برای حمایت از داعش، به ۴۰ تن از سران عشایر موصل ماهانه ۱۵۰۰ دلار و یک خودروی شاسی بلند! پرداخت می‌کند. داعش به پایان کار خود در صلاح الدین رسیده، چرا که دیگر دروازه های تکریت گشوده شده است. شرکت نفت آرامکو سعودی با داعش قرارداد نفتِ ارزان بست به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از سایت خبری «الاتجاه»، «مجلس اعیان موصل» فاش کرد، عربستان به 40 تن از سران عشایر موصل، در ازای موافقت با داعش و خودداری از مقابله مسلحانه با این گروهک تروریستی، ماهانه 1500 دلار پرداخت می کند و به هر یک از آن ها یک خودروی شاسی بلند نیز اهدا کرده است.
هدیه داعش

شرکت نفت آرامکو عربستان سعودی، قراردادهایی با گروه تروریستی داعش برای واردات نفت عراق و سوریه به قیمت ناچیز امضا کرده است.
برابر این گزارش به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، داعش از حمایت منطقه ای به ویژه نظام های خلیج فارس و به طور مشخص عربستان سعودی و به طور کلی سازمان های اطلاعاتی آمریکا و غرب برخوردار است.
 این گروه همچنین از حمایت شرکت های نفتی برخوردار است؛ چرا که داعش کنترل برخی میدان های نفتی را در اختیار دارد.   
این شرکت قراردادهایی با داعش برای واردات نفت عراق و سوریه به قیمت ناچیز امضا کرده است تا نفت های خریداری شده از داعش را بفروشد و صادر کند. از سوی دیگر ترکیه نقش لجستیکی، امنیتی و تسلیحاتی مستقیم به ویژه در عراق برای داعش ایفا می کند.   «نوری المالکی»، نخست وزیر عراق، پیش از این بارها به صراحت از عربستان سعودی به علت حمایت از گروه های تروریستی در عراق انتقاد کرده بود.
داعش تصرف چاه

خط صادرات نفت عراق در تصرف داعش
گروهک تروریستی داعش، پس از عقب نشینی نیروهای منطقه ای، ۳ چاه نفتی را در منطقه «زمار» در استان نینوا در اختیار گرفتند.
برابر این گزارش، وبگاه شبکه عراقی «سومریه نیوز» به نقل از منبعی در شرکت نفت شمال اعلام کرد: داعش عصر دیروز چاه های عین زاله، بطمه و ایستگاه پمپاژ نفت به خط لوله نفت عراق - ترکیه را تصرف کرد.

برابر این گزارش، سیطره داعش بر این چاه ها، پس از عقب نشینی نیروهای پیشمرگه از منطقه زمار (۸۰ کیلومتری شمال غربی نینوا) صورت گرفت.

به گفته این منبع، از این چاه ها، روزانه ۲۰ هزار بشکه نفت تولید می‌شود و به عنوان یکی از مهم ترین چاه های نفت استان نینوا به شمار می آیند؛ چرا که مقادیری از نفت تولید شده کرکوک را به بندر جیحان ترکیه پمپاژ می‌کنند.
  فعالیت این چاه‌ها تا کنون به صورت عادی ادامه داشته، اما صادرات نفت از این چاه ها، به علت توقف صادرات از خط اصلی نفت در آوریل ۲۰۱۴ متوقف شده بود.

این منبع تأکید کرد، داعش اکنون خط صادرات نفت عراق به ترکیه را تحت کنترل خود در آورده است. این خطوط نفتی از مناطق جنوب غربی کرکوک آغاز می شود و تا بیجی، عین جیش، القیاره، الشوره، الجزیره، زمار و دهوک امتداد می یابد.

این منبع هشدار داد، این گروهک تروریستی به وسیله نفتکش در حال قاچاق و فروش نفت خام عراق است.
آزادسازی

آزادسازی «العوجه»، پایان کار داعش در صلاح الدین

فرمانده عملیات منطقه گفت: با آزادسازی "العوجه"، زادگاه صدام دیکتاتور سابق عراق، داعش به پایان کار خود در صلاح الدین رسیده، چرا که دیگر دروازه های تکریت گشوده شده است.

برابر این  گزارش به نقل از ایرنا، شهر تکریت، مرکز استان صلاح الدین، در طول بیش از یک ماه و نیم گذشته، صحنه چند عملیات پاکسازی نیروهای ارتش و داوطلبان بود و العوجه، نقش مهمی در ناکامی های نظامی ارتش داشت.

حالا آزادسازی شهر «العوجه»، مهم ترین منطقه مشرف به تکریت، نیروهای داعش را در آستانه شرایط جدید نظامی قرار داده است. تسلط بر این منطقه از سوی ارتش و نیروهای داوطلب، دسترسی به موصل را در 225 کیلومتری شمال منطقه تسهیل کرده و مقدمه آغاز حمله نهایی برای تعقیبب داعش در شمال عراق خواهد بود.

نیروهای داعش پس از دو روز نبرد سخت در العوجه، تسلیم شدند و این شهر را درازای بیش از 40 کشته و ده ها زخمی، تخلیه کردند.
با این دستاوردها، داعش اکنون مناطق راهبردی را که به عنوان امتیاز برای ضربات غافلگیرانه از آن استفاده می کرد، از دست داده است.

نبرد واقعی با داعش


نبرد واقعی با داعش از 24 ساعت آینده//هلاکت 5 هزار تروریست داعش در یک ماه
آمارهای تازه نشان می دهد، نیروهای امنیتی عراق توانسته اند در ماه گذشته، حدود 5 هزار تروریست داعش را در نبردهای ارتش و عشایر با این گروه در استان های الانبار، صلاح الدین، بابل و کرکوک، به هلاکت برسانند.
برابر این گزارش به نقل ازپایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی العراقیه، اخیرا شمار گروه های نظامی داوطلب نبرد با تروریست های داعش به ویژه در موصل، افزایش یافته است.

بر این اساس، «گروهان عشایر نینوا» برای نبرد با تروریست ها در استان نینوا اعلام موجودیت کرد .

همچنین، «جنبش افسران آزاد» در عراق تاکید کرد: در 24 ساعت آینده نبرد واقعی با داعش را آغاز خواهد کرد. این جنبش، از پیوستن 400 رزمنده به نیروهای داوطلب خود خبر داده است.
سپر انسانی داعش


استفاده داعش از سپر انسانی برای مقابله با بمباران نیروی هوایی
منابع امنیتی عراقی خبر دادند، تروریست های داعش از سپر انسانی برای مقابله با بمباران جنگنده های نیروی هوایی عراق استفاده می کنند.
  برابر این گزارش به نقل از خبرگزاری شفق نیوز از عراق، پس از عملیات نیروی هوایی ارتش عراق برای بمباران ناحیه علم از توابع استان صلاح الدین؛ نیروهای داعش بیش از 40 جوان را از اهالی منطقه دستگیر کردند و به عنوان سپر انسانی در مرکز پلیس و مراکز دیگر منطقه که مراکز تجمع داعش است، به کار گرفتند.
این اقدام داعش، چندین بار از آغاز محاصره شهر موصل و مناطقی از استان صلاح الدین تکرار شده است.
  از سوی دیگر، منابع خبری اعلام کردند، افراد ناشناس، عصر روز شنبه یکی از کارکنان نیروگاه برق را در محله النصر در جنوب شهر کرکوک ربودند.

برابر این گزارش، خبرگزاری رویترز از بغداد گزارش داد، گروه داعش، به ساکنان روستاهای مجاور در امتداد مرز با سوریه هشدار داده است خانه های خود را ترک کنند و از قصد خود برای حمله خبر داد.


یک شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن