تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 17 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821544876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سراج: پزشکیان از جوانان نخبه و انقلابی در کابینه‌اش بهره ببرد


واضح آرشیو وب فارسی::

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که ایران دارای جوانان نخبه، با استعداد و انقلابی زیادی است و از آقای پزشکیان انتظار می‌رود که از این افراد در کابینه خود استفاده کند. این کار باعث موفقیت و یادگار خوب برای او خواهد شد.

محمد سراج، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره مشارکت خوب مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت که هر دو مرحله انتخابات با انضباط و امنیت برگزار شد و این مایه خوشحالی است. او افزود که مردم ایران با مشارکت خوب خود در انتخابات، بار دیگر حمایت خود از نظام اسلامی را نشان دادند و پاسخ محکمی به کسانی دادند که مشارکت مردم در دور اول را به مخالفت با نظام تعبیر کرده بودند.



وی ادامه داد: در دنیا معمولاً مشارکت ۷۰ درصدی را عالی و بالای ۵۰ درصد را خیلی خوب ارزیابی می‌کنند. معمولاً سه گروه از افراد در جامعه برای حضور یا عدم حضور در انتخابات وجود دارند. گروه اول کسانی هستند که تکلیفشان با خودشان مشخص است و دیگران هم از تصمیم آن‌ها آگاه هستند. گروه دوم افرادی هستند که خودشان می‌دانند چه تصمیمی گرفته‌اند، اما بقیه از آن خبر ندارند و به این افراد قشر خاکستری گفته می‌شود. گروه سوم کسانی هستند که نه خودشان تکلیفشان با خودشان مشخص است و نه دیگران از تصمیمشان خبر دارند. به همین دلیل معمولاً یک سوم مردم در انتخابات دنیا شرکت نمی‌کنند. در مجموع، مشارکت ۵۰ درصدی مردم ایران در مرحله دوم انتخابات نشان از همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

سراج درباره لزوم ادامه راه شهید آیت‌الله رئیسی توسط رئیس‌جمهور منتخب گفت: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی، الگویی بسیار خوب برای رئیس‌جمهوران کشور مشخص شد و همچنین کار را برای سایر مدیران سخت کرد. شهید رئیسی شب و روز نمی‌شناخت و خستگی‌ناپذیر بود و نمونه‌ای از یک رئیس‌جمهور انقلابی را نشان داد. بنابراین کار برای رئیس‌جمهور منتخب بسیار سخت خواهد بود و اگر شهید رئیسی و راه او را الگو نگیرد، قطعاً مسیر درستی را نخواهد رفت. از آقای پزشکیان می‌خواهیم که شهید رئیسی و راه او را که مورد تأیید مردم و رهبر انقلاب است، الگوی خود قرار دهد.

نماینده مردم تهران درباره استفاده از نیروهای جوان، توجه به شایسته‌سالاری و دوری از سهمیه‌خواهی در دولت چهاردهم گفت: رئیس‌جمهور جدید نباید به افرادی که فقط به خاطر منافع شخصی به او نزدیک شده‌اند اعتماد کند و نباید از اعضای حزبی ناکارآمد استفاده کند. در ایران جوانان نخبه، با استعداد و انقلابی زیادی داریم و انتظار می‌رود آقای پزشکیان از این افراد در کابینه خود استفاده کند. با این کار هم موفق خواهد شد و هم نام نیکی از خود به جا خواهد گذاشت.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن