تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814253788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دری نجف آبادی: داعش به موازین اخلاقی و انسانی پایبند نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دری نجف آبادی: داعش به موازین اخلاقی و انسانی پایبند نیست اراک- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: گروه ضد اسلامی داعش با اهانت به حرم مطهر انبیای الهی در شهر موصل عراق نشان داد که به هیچ اصلی از اصول اخلاقی و انسانی پایبند نیست.


آیت الله ˈقربانعلی دری نجف آبادیˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اعضای داعش به حرم مطهر یونس نبی در موصل حمله و اقدام به نبش قبر آن پیامبر عظیم الشان کردند.
وی ادامه داد: همچنین گروه ضد اسلامی داعش در اقدام تروریستی دیگر، مرقد مطهر حضرت جرجیس (ع) و حضرت شیث (ع) را منفجر و به طور کامل تخریب و 23 نفر از زائران این حرم ها را کشته و زخمی کرد.
امام جمعه اراک بیان کرد: از مسلمانان در اقصی نقاط عالم انتظار می رود در برابر این فجایع ساکت ننشینند و پاسخ کوبنده به هتاکان و اسلام ستیزان بدهند.
وی افزود: جلوگیری از گسترش بحران در عراق با توجه به وضع سیاسی و تقارن آن با دوران انتقال قدرت در این کشور، اهتمام ویژه همه مسوولان و رهبران عراقی در برخورد قاطع و دفع خطر بحران های قومی و مذهبی را می طلبد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: مسوولان عراق باید هوشیار باشند و اجازه ندهند مسائل سیاسی باعث غفلت از گروه ضد اسلامی داعش شود .
امام جمعه اراک یادآوری کرد: اقشار مختلف مردم مسلمان عراق باید دست به دست یکدیگر بدهند و با توکل بر خدا با تمام وجود از مقدسات دین مبین اسلام دفاع کنند و در مقابل توطئه های گروه ضد اسلامی داعش میدان را واگذار نکنند.
گروه ضد اسلامی داعش پنجشنبه و جمعه هفته گذشته با دو انفجار مرقد حضرت یونس(ع)، حضرت دانیال(ع)، حضرت جرجیس(ع) و حضرت شیث(ع) را به طور کامل تخریب کرد.ک/3
7115/559/ 684



09/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن