تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820140092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی خط کانتینری دریایی با چین باعث تحول اقتصادی درگناوه شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل گمرک گناوه: راه اندازی خط کانتینری دریایی با چین باعث تحول اقتصادی درگناوه شده است گناوه - ایرنا - مدیرکل گمرک شهرستان گناوه گفت: با راه اندازی خط کانتینری بین این بندر با کشور چین، تحول مهم اقتصادی دراین بندرایجاد شده است.


منصور بازیار روزیکشنبه درگفت وگوبا خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این بندرهم اینک علاوه بر تعاملات تجاری و بازرگانی با کشورهای حوزه خلیج فارس با کشور چین تفاهم نامه تجاری دارد که خط کشتیرانی کانتینری دراین زمینه راه اندازی شده است.
وی اضافه کرد: با راه اندازی این خط کشتیرانی، فعالیت و درآمدهای این گمرک نیز افزایش یافته به گونه ای که درآمد چهارماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰۰ درصد افزایش یافت و به ۶۳۰ میلیارد ریال رسید.
مدیرکل گمرک گناوه بیان کرد: هم اینک درهرماه یک سفر دریایی بین گناوه و چین برقرار می شود و کالاهای تجار به صورت مستقیم از آن کشور به این بندر به وسیله کانتینر انتقال می یابد.
وی ادامه داد: تا پیش از راه اندازی این خط، محموله های کانتینری به گناوه از طریق بندرعباس به گناوه ترانزیت می شد که چنین روندی مشکلات عدیده ای ازجمله طولانی شدن زمان ترانزیت و هزینه و خسارت به کالاها و صاحبان آن وارد می کرد.
بازیار گفت: در زمان حاضر یک کشتی به صورت مستقیم حدود 70 کانتینر را از چین که بیشتر حامل کالاهای خودرویی، لاستیک، لوازم خانگی و پوشاک است به اسکله گناوه منتقل می کند.
مدیرکل گمرک گناوه از افزایش کشتی های کانتینربر دراین خط خبر داد و افزود: تا پایان امسال تعداد کشتی ها دراین مسیر به سه فروند افزوده می شود.
گمرک گناوه از گمرکات فعال استان بوشهر است و شغل عمده مردم این منطقه به دریا وابسته است. ک/3
637/539



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن