تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819237738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه همچنان ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه همچنان ادامه دارد تهران - ایرنا - بمباران مناطق مسکونی، ادامه کشتار غیرنظامیان و حمله به یک دانشگاهی در نوار غزه مهم ترین جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه در ساعات گذشته اعلام شده است .


پایگاه اینترنتی شبکه ˈالمیادینˈ روز شنبه اعلام کرد که وزارت بهداشت فلسطین از تمام آزادگان جهان و نهادهای بین المللی برای انتقال بیماران و مجروحان بستری در بیمارستان ˈرفحˈ در جنوب نوار غزه درخواست کمک کرده است.
این شبکه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در 27 روز حمله گسترده به غیر نظامیان در نوار غزه افزود که جنگنده های این رژیم دانشگاه اسلامی در مرکز شهر غزه را بمباران و تعدادی از فلسطینیان در این دانشگاه را شهید و مجروح کردند.
همچنین به دنبال بمباران مسجد ˈالعمریˈ در ˈجبالیاˈ در شمال نوار غزه، دو فلسطینی به شهادت رسیدند.
رسانه های گروهی رژیم صهیونیستی از شلیک موشک های گروه های مقاومت فلسطین به ˈبئرالسبعˈ و منطقه ˈغوش دانˈ در مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند.
شمار شهدای منزل خانواده ˈابوسلیمانˈ که بامداد امروز توسط جنگنده های صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت نیز به هفت نفر رسید.
ˈگردان های عزالدین قسامˈ شاخه نظامی ˈجنبش مقاومت اسلامی فلسطینˈ (حماس) به تلافی حملات نظامیان صهیونیستی به غیرنظامیان در نوار غزه، تل آویو را با سه موشک هدف قرار دادند.
در پی اعلام سه روز آتش بس در نوار غزه ، ارتش رژیم صهیونیستی دیروز چند ساعت پس از این آتش بس اقدام به بمباران مناطقی از غزه کرد که تعدادی از شهروندان فلسطینی در این حملات شهید و مجروح شدند.
ˈسامی ابوزهریˈ سخنگوی رسمی ˈحماسˈ در این ارتباط گفت: این موضوع که دبیر کل سازمان ملل و دولت آمریکا، حماس را عامل نقض آتش بس دانسته اند، حاکی از جانبداری آنها از اشغالگران صهیونیست است.
به دنبال حمله توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ، تیپ ˈعامودی گردان های الاقصیˈ شهرک صهیونیست نشین ˈاشکولˈ را با چهار موشک هدف قرار داد.
المیادین در ادامه گزارش خود از نوار غزه افزود: ˈگردان های ناصر صلاح الدینˈ و ˈمقاومت ملیˈ اعلام کردند که به دنبال نقض آتش بس از سوی دشمن صهیونیستی، آنها با شماری از نظامیان این رژیم درگیر شده و یکی از تانک های آن ها را منهدم کردند.
در پی تشدید درگیریها در منطقه، جنگنده های رژیم صهیونیستی، نوار مرزی میان مصر و غزه در محله ˈالسلامˈ در شرق رفح را بمباران کردند.
در عین حال ˈمحمود عباسˈ رییس ˈتشکیلات خودگردان فلسطینˈ در تماس تلفنی با وزیران خارجه آمریکا و مصر راه های پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را مورد بررسی قرار داد.
در حملات امروز (شنبه) رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون 65 نفر در رفح و در حدود 50 نفر در ˈخان یونسˈ به شهادت رسیدند.
شمار شهدای نوار غزه در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار غیرنظایمان، تاکنون به 1600 فلسطینی غیرنظامی شهید شده اند .
گلوله باران توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه مناطق شرق رفح در جنوب نوار غزه امروز نیز ادامه یافت .
گردان های الاقصی نیز برای مقابله با ارتش صهیونیستی امروز شهرک ˈنتیف عتسراˈ را با سه موشک و ˈعسقلانˈ را با پنج موشک هدف قرار دادند.
خاورم ** 1487**7074**1651



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن