تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820375872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناظران فنی بر ساخت و سازها در روستاهای زنجان نظارت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ناظران فنی بر ساخت و سازها در روستاهای زنجان نظارت می کنند زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، گفت : ناظران فنی در روستاهای این استان بر ساخت و سازها نظارت جدی اعمال می کنند.


احمدحاجی زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: متاسفانه درگذشته نبود نظارت های کافی بر روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی روستایی، این واحدها را در برابر حوادث غیر مترقبه ای چون زلزله و سیل آسیب پذیر کرده بود.
وی، یادآورشد: طی چند سال اخیر و با مهیا شدن ساز و کارهای لازم شرایط بهتری در اعطای تسهیلات و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در روستاهای این استان بوجود آمده است.
حاجی زاده، افزود: هم اکنون با استقرار ناظران فنی در قالب دفاتر روستایی، نظارت سخت گیرانه ای بر چگونگی و روند ساخت و ساز واحدهای مسکونی این بخش اعمال می شود.
وی، بااشاره به اینکه نظارت های این بخش درفرآیند اعطای تسهیلات سه مرحله ای انجام می شود، اظهار کرد: ناظران فنی در مراحل تهیه نقشه، اسکلت بندی و اجرای نمای ساختمان نظارت کامل دارند و اعطای تسهیلات لازم نیز منوط به اجرا و اتمام هر یک از این مراحل است.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، تصریح کرد: علاوه بر آن ناظران فنی، بر ساخت و ساز واحدهای مسکونی روستایی که بدون دریافت تسهیلات بانکی نیز به ساخت و ساز اقدام می کنند نظارت های لازم را انجام می دهند.
وی، با تاکید بر اینکه در صورت وصول گزارش مبنی بر تخلف ناظران مسایل مربوط به این بخش به دقت مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم گیری های نهایی در این خصوص اتخاذ می شود، خاطر نشان کرد: تخلفات ناظران در سازمان نظام مهندسی بررسی و حکم نهایی صادر می شود.
حاجی زاده، همچنین از افزایش تسهیلات بانکی مقاوم و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی این استان خبر داد و اظهار کرد: با ابلاغ نهایی، وام اعطایی در این بخش از 120 میلیون ریال به 180میلیون ریال افزایش خواهد یافت.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 151 ناظر اعم از کاردان و کارشناس در 11 دفتر خدمات فنی و روستایی این استان فعال و بر ساخت و ساز واحدهای مسکونی روستایی نظارت می کنند.
بر این اساس 82 هزارو 450 واحد مسکونی روستایی در این استان وجود دارد و از این تعداد 46 هزارو 871 معادل 57 درصد واحدها بهسازی و مقاوم سازی شده است.
596/7320



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن