تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819041748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی اندیشمندان مذهبی خواستار ادامه پخش برنامه ضیافت شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برخی اندیشمندان مذهبی خواستار ادامه پخش برنامه ضیافت شدند تهران - ایرنا - برخی از کارشناسان و اندیشمندان مذهبی خواستار ادامه یافتن برنامه ضیافت در ایام بعد از ماه مبارک رمضان از شبکه قرآن و معارف سیما شدند.


به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از شبکه قرآن و معارف سیما، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور در تماسی تلفنی با برنامه ضیافت، از این برنامه تجلیل کرد و گفت: برنامه ضیافت ابعاد وجودی و زندگی علما و مراجع را به تصویر کشیده و امیدوارم بعد از ماه مبارک رمضان نیز تداوم داشته باشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: زندگی علما و مراجع مانند اقیانوسی بی انتهاست که هرچه از آن بگوییم نیز کم است.
حسینی بوشهری تاکید کرد: نیازهای روحی و اخلاقی جامعه به راحتی برآورده نمی شود و برای برآورده شدن این نیازها باید زمینه و فضایی مناسب ایجاد شود که این فضا با برنامه ضیافت و با دعوت از فرزندان و شاگردان علما و مراجع و نیز کسانی که نسبت به سیره این بزرگان آشنایی داشتند، فراهم شد.
همچنین آیت الله محمدعلی جاودان در برنامه ای که از سجایای اخلاقی جدش، مرحوم شیخ مرتضی زاهد و استاد بزرگوارش آیت الله عبدالکریم حق شناس سخن می گفت، اعلام کرد: من چندین قسمت از این برنامه را دیدم و الحمدلله علاوه بر جلب توجه، تذکر نیز ایجاد می کرد و بر علم انسان نیز می افزود و خدا را به یاد انسان می آورد.
وی در ادامه خواستار ادامه یافتن برنامه ضیافت شد و افزود: این بزرگان آن چنان که بوده، شناخته نشدند و اگر به گوش مردم برسد، شاید انسان خوابی، بیدار و هوشیار شود. مثلا شخصیتی مانند علامه امینی یا آیت الله بهجت شهرت عام دارد اما همچنان ناشناخته هستند.
گروه اجتماعی و برنامه های مستند شبکه قرآن و معارف سیما در ماه رمضان امسال برنامه ای با نام ضیافت را پخش می کند.
در این برنامه هر روز زندگی یکی از فقهاء و دانشمندان شیعه از زبان فرزندان، شاگردان و یا کسانی که به نوعی با سیره زندگی این بزرگان آشنا بودند به تصویر کشیده شد.
در این برنامه سی قسمتی هر شب در لحظه های عرفانی افطار، بزرگانی همچون آیت الله محمدتقی بهجت، علامه عبدالحسین امینی، علامه محمدحسین طباطبایی، آیت الله شهاب الدین مرعشی نجفی، آقامجتبی تهرانی، علامه محمدباقر مجلسی و دیگر اساتید و عالمان برجسته معرفی شدند تا در فضای معنوی افطار، جرعه ای از عرفان و سلوک را به بینندگان بچشاند.
فراهنگ(2)**1003**1569



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن